lidia Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Vet at det er endel solarium-tråder nå, men jeg må spørre allikevel. Når man tar sol, skal man helst unngå å gå i svømmehallen da? Altså, jeg har tatt endel sol i det siste og har fått litt farge. Datteren min går på svømmekurs og da må jeg være i vannet sammen med henne. Synes at fargen har gått litt bort etter at jeg har vært i vannet, skal man helst unngå svømmehall? Noen som vet? Og et annet spm, dere som har solarium på jobben og bruker det, og samtidig bruker makeupkrem og diverse, hva gjør dere? tar dere det bort og tar sol, eller tar dere sol med sminken på? En venninne sa til meg at hun aldri soler ansiktet i solarium, så hun bare dekker det til? Jeg pleier å ha ansiktsolen på maks...
Djungelvrål Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Hvordan kan brunfarge gå bort i vann? Fargen dannes i underhuden og forsvinner ikke i vann, hvordan skulle vi blitt brune i det hele tatt på standa da?? Folk har så utroooooolig mye rart for seg
lidia Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2010 Hvordan kan brunfarge gå bort i vann? Fargen dannes i underhuden og forsvinner ikke i vann, hvordan skulle vi blitt brune i det hele tatt på standa da?? Folk har så utroooooolig mye rart for seg Joda jeg skjønner det, men grunnen til at jeg spurte er jo for at det er klor da..
Djungelvrål Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Kloren i vannet er jo ikke så sterk at den bleker huden, da hadde vi fått hudproblemer av bassengvann alle mann.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Klor har blekende effekt på huden og vil stjele brunfarge!
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 oooog. farge dannes i overhuden! derfor den flasser vekk etterhvert!
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 skjønner venninnen din veldig godt, jeg dekker også til ansiktet. Aldri i livet om jeg vil få solariumrynker. usj! nå tar jeg bare solarium max 2 ganger i året. men fortsatt. Du ber om å bli gammel i ansiktet mye fortere. hvorfor er det ingen som "tror" på det eller får det med seg? helt vilt at folk soler seg i 30 min flere ganger i uka!!
Shopoholiker Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 skjønner venninnen din veldig godt, jeg dekker også til ansiktet. Aldri i livet om jeg vil få solariumrynker. usj! nå tar jeg bare solarium max 2 ganger i året. men fortsatt. Du ber om å bli gammel i ansiktet mye fortere. hvorfor er det ingen som "tror" på det eller får det med seg? helt vilt at folk soler seg i 30 min flere ganger i uka!! Fordi vi regner med å bruke botox til den tid Til TS, ja, klor vann bleker huden! Enten om det er fra ekte sol eller solarium, ikke eksremt, men en del allikevel. Om man har brukt selvbruning vil det gå helt av... (Og det kan andre bare la være å diskutere på, for det har jeg opplevd flere ganger selv)
lidia Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2010 Tusen takk for svar til dere som har svart meg på en ordentelig måte. Da hadde jeg altså rett når jeg føler at brunfargen blir litt borte i klorvann. Må ta litt sol igjen jeg da, men nå skal jeg begynne å dekke til ansiktet, det er vel kanskje lurt, jeg blir ikke brun i ansiktet allikevel, bare rød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå