Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Hva synes dere ærlig om denne kjolen...??
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 mmm - tusen takk Jeg falt helt for den i butikken, men plutselig satte bryllupsnervene inn her og jeg ble så usikker...
I.am.me Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Ikke vær usikker - den er slående vakker! Utrolig fin siluett og nyyydelige detaljer
Glitnir Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Kjolen er flott - men det spiller jo egentlig ingen rolle hva folk her synes. Du skal like den selv, og den skal passe på deg. Og har du valgt den, så gjør den nok det
Dubbedingsen Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 Den er vakker, synd jeg gifter meg for andre gang og ikke kan bære en slik. Du blir en nydelig brud.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 Den er vakker, synd jeg gifter meg for andre gang og ikke kan bære en slik. Du blir en nydelig brud. Du kan jo ha en slik kjole uansett - det er det bare du som kan bestemme
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #9 Skrevet 14. juni 2010 Ikke vær usikker - den er slående vakker! Utrolig fin siluett og nyyydelige detaljer Tusen takk - nå blir jeg litt roligere på valget mitt Er vel bare nervene som har satt inn...
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #11 Skrevet 14. juni 2010 Kjolen i seg selv var kjempefin, men vanskelig å svare på om du har valgt rett kjole til DEG siden vi ikke aner noe om hvordan du ser ut.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #12 Skrevet 14. juni 2010 den var helt nydelig! ikke tvil på den. vakker og elegant, enkel men likevel spesiell :-) men jeg forstår hva du snakker om. jeg gifter meg om få uker og fikk selv panikk for om jeg hadde valgt feil kjole. men da jeg kjøpte den var det drømmekjolen, og har vært glad helt siden da. så panikken er nok bare en del av bryllupsnerver. du blir nok en nyydelig brud! :-) lykke til!
lilledelfin Skrevet 14. juni 2010 #13 Skrevet 14. juni 2010 Nyyyydelig <3 Jeg ble usikker på min også, men da jeg var hos skredderen hengte hun den opp så jeg fikk sett den på en helt annen måte, og nå er jeg ikke usikker lenger... (Men jeg hadde kanskje byttet den med din, og jeg hadde muligheten, hihi)
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #14 Skrevet 14. juni 2010 Så hyggelig at dere liker - nå ble jeg glad Jeg skal til skredderen en siste gang i morgen, så da blir jeg nok heeelt sikker jeg og - og klar for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå