Gå til innhold

Hjertesukk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Har jeg forstått riktig så er det altså SYKKELBUKSER som er in i sommer???

Ikke bare er det sykkelbukser, men også med mønster. Jeg får bare joine klagekoret (som kommer med alle nye trender egentlig)og si at jeg setter en granse. Hovedgrunnen er jo at det er veldig lite flatterende, så kan jeg jo innrømme at jeg er barn av 90-tallet, og gikk mye i sykkelbukser. Mm. Lekre fargesprakende saker som mamma fikk tak i på Bogerud, gjerne bært med en t-skjorte som var åtte str for stor og helst hadde bilde av en blomst eller evt en ponni.

Nei, off. Det bildet av meg løpende rundt om sommeren i de sykkelshortsene har bare satt meg i full klinsj. Det og at jeg vil få dunderlår av dimensjoner om jeg i det hele tatt får dem på meg. Diss-diss-diss!

..Så akkurat denne trenden tror jeg ikke jeg kommer til å hive meg på, uansett hvor normalisert den blir. Ick. :snurt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja. Husker med skrekk at enkelte brukte sykkelbukse OG dressjakke og pumps på fest!! INGENTING kan få meg til å bruke dette forferdelige plagget. Styrte unna haremsbuksene som kom tilbake i fjor også, og vil holde meg laaaaangt unna chinosbuksene som er in i år. Ser ut som en har noe stort foran :fnise: Holdt dessuten på snu i døra på HM for noen uker siden. Skulderputer, sebrastriper, gullfargede klær og glitter er visst også tilbake.

Skrevet

Jeg likte den på 90tallet, og gjør fremdeles.

Kult under skjørt eller shorts, eller alene. ;)

Gjest Bianca26
Skrevet

...Har jeg forstått riktig så er det altså SYKKELBUKSER som er in i sommer???

Ikke bare er det sykkelbukser, men også med mønster. Jeg får bare joine klagekoret (som kommer med alle nye trender egentlig)og si at jeg setter en granse. Hovedgrunnen er jo at det er veldig lite flatterende, så kan jeg jo innrømme at jeg er barn av 90-tallet, og gikk mye i sykkelbukser. Mm. Lekre fargesprakende saker som mamma fikk tak i på Bogerud, gjerne bært med en t-skjorte som var åtte str for stor og helst hadde bilde av en blomst eller evt en ponni.

Nei, off. Det bildet av meg løpende rundt om sommeren i de sykkelshortsene har bare satt meg i full klinsj. Det og at jeg vil få dunderlår av dimensjoner om jeg i det hele tatt får dem på meg. Diss-diss-diss!

..Så akkurat denne trenden tror jeg ikke jeg kommer til å hive meg på, uansett hvor normalisert den blir. Ick. :snurt:

ÅNEEIII ER DEE TILBAKE!!!??? :skratte:

Skrevet (endret)

Jeg er ikke helt sikker på hva som er verst. 80-tallsmoten eller 90-tallsmoten. Begge tiårene er for nærme til at jeg ønsker den moten tilbake igjen.

Endret av LukaFrost
Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg har pleid å klippe opp gamle tights til sykkelshorts-lengde å gå med under kjoler og skjørt som er litt for korte.. Jeg synes faktisk det er litt kult under korte skjørt og tunikaer, men ikke helt alene! Og ihvertfall ikke til dressjakke! herre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...