Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

for et år siden startet jeg å høre stemmer.

trodde jeg var gal selvsagt og oppsøkte en psykiater på volvat.

han sa jeg ikke var gal siden jeg ikke hørte dette "for mye", og siden det ikke var negativt ladet.

så jeg spurte han om hva dette var så sa han selv han trodde på ånder, men at jeg måtte gjøre opp min personlige mening ang. hva dette betyr for meg.

i et år har jeg hørt "dem".

til og fra. jeg tror nå at dette er ånder og engler.

det som sjokkerer meg, og nå gleder meg er at stemmene sier ting som viser seg å stemme.

altså ting jeg ikke kan vite av meg selv.

jeg har nå begynt å spørre stemmene om ting, og de svarer mer enn gjerne.

jeg vet f.eks hvem jeg blir gift med, hans navn, og denne personens mor snakker til meg. har allerede et godt forhold til "svigermor". :sjenert: :sjenert:

jeg testet ut stemmene (åndene) med ting jeg ikke kunne vite, om f.eks når jeg kom opp i eksamen, og fikk da vite datoen på dette, samt masse masse mer.

jeg har og fått vite når jeg skal spille i lotto (jeg måtte jo spørre), og stemmene fikk meg til å finne ut at min eks var utro, slik at jeg gikk i fra han for et halvt år siden.

flere her som hører stemmer? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så jeg spurte han om hva dette var så sa han selv han trodde på ånder, men at jeg måtte gjøre opp min personlige mening ang. hva dette betyr for meg.

Har de lov til det?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Demoner er falne engler.

Jeg ville vokte meg vel for å stole for mye på disse stemmene om jeg var deg.

Gjest Trajan
Skrevet

Det er utrolig enkelt og dikte opp ting og skrive det på et forum...

Just saying

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja noen ganger

Hva kan du høre? Hvis du vil si det...

Har de lov til det?

Vet ikke...

Det er utrolig enkelt og dikte opp ting og skrive det på et forum...

Just saying

Jeg dikter ingenting opp. Snakker av erfaring. :)

Klems fra ts.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg har og fått vite når jeg skal spille i lotto

Er det ikke litt viktigere å vite HVA du skal spille enn NÅR? For å bevise at du snakker sant så er det vel bare å teste ut dette med lotto.

Skrevet

Det er jo artige historier, men jeg kan ikke helt se hva TS kan skrive her, som kan anses som bevis for noe som helst? Man kan jo greit fortelle at man hører stemmer og at de sier sanne ting. Men all den tid man gjør det på et anonymisert forum, så blir det jo ikke etterprøvbart hverken sånn eller slik. Så om TS nå sier at til helga spiller h*n Lotto, og på Mandag kommer tilbake og sier at h*n vant stort, så er vi egentlig like langt.

En test kunne kanskje være at TS evt stikker avgårde og spiller Lotto. Men FØR trekningen, kan TS poste Lottorekken sin her på forumet, så kan alle ved selvsyn se om rådene fra det hinsidige hadde noe for seg. Jeg har foreslått lignende til andre som sier at de har synske opplevelser og kan forutsi fremtiden, men det napper aldri.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er jo artige historier, men jeg kan ikke helt se hva TS kan skrive her, som kan anses som bevis for noe som helst? Man kan jo greit fortelle at man hører stemmer og at de sier sanne ting. Men all den tid man gjør det på et anonymisert forum, så blir det jo ikke etterprøvbart hverken sånn eller slik. Så om TS nå sier at til helga spiller h*n Lotto, og på Mandag kommer tilbake og sier at h*n vant stort, så er vi egentlig like langt.

En test kunne kanskje være at TS evt stikker avgårde og spiller Lotto. Men FØR trekningen, kan TS poste Lottorekken sin her på forumet, så kan alle ved selvsyn se om rådene fra det hinsidige hadde noe for seg. Jeg har foreslått lignende til andre som sier at de har synske opplevelser og kan forutsi fremtiden, men det napper aldri.

Da vil vel alle her tippe de samme talla og TS sitter igjen med en liten pott :)

Kopi av kupong kan jo være en ide. Alle her kan jo sjekke talla.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Da vil vel alle her tippe de samme talla og TS sitter igjen med en liten pott :)

Skrevet

¨Jeg stemmer også for at ts poster lottorekken her dagen før :fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

¨Jeg stemmer også for at ts poster lottorekken her dagen før :fnise:

Ts vet ikke lottorekken bare når h*un skal spille.

Skrevet

Han kan jo poste rekken sin etter at fristen for innlevering går ut, men før selve trekningen.

Skrevet

Man kan ikke spille etter kl 17 eller 18 på lørdagen, så da kan jo ts legge de ut etter det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har ikke åndene fortalt deg at det finnes noe som heter stor bokstav TS?

Skrevet

Ts vet ikke lottorekken bare når h*un skal spille.

Ja, det fikk jeg også med meg. Men når hun spiller, så må h*n jo spille på en faktisk rekke. Og den må h*n jo ta være på? Så kan den postes her etter at fristen for å levere kuponger er gått ut, slik at en evt gevinst ikke utvannes.

Skrevet

Man kan ikke spille etter kl 17 eller 18 på lørdagen, så da kan jo ts legge de ut etter det.

Ja, da venter vi i spenning, TS. Lover å ikke lage noe pes selv om det ikke kommer noe DENNE helga. Men ikke glem det, da.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg har aldri hørt noen ting. Kjæresten min hørte ting før men han er bipolar og hadde en psykotisk episode men går nå på medisiner.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, da venter vi i spenning, TS. Lover å ikke lage noe pes selv om det ikke kommer noe DENNE helga. Men ikke glem det, da.

Ser ut som det ble stille fra TS sin kant nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...