Raviella Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 ja, jeg vet jeg ikke er noen skarping på data ting... Men altså, etter at venninna mi sjekka facebooken sin på min pc, så kommer hennes navn først opp når jeg skal skrive min mail adr. på påloggings feltet du vet. adressene våre starter på samme bokstav nemlig. dette er bare en liten detalj altså, men nå har det begynt å irritere meg. hvordan sletter jeg hennes adresse slik at det bare er min som dukker opp når jeg skriver første bokstav?
Ciia Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Bare marker hennes e-post og trykk på del knappen, tenker jeg
bananbra Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Du kan jo prøve å gå inn i preferences/innstillingene til nettleseren din og slå av det at nettleseren husker hva du har skrevet i sånne bokser. Så er det bare å skru den på igjen, da har den "glemt" alt du har skrevet i slike skjemaer og du må skrive e-post-adressen din igjen neste gang du logger deg inn. Deretter vil den huske det igjen de neste gangene du skal logge deg inn. Dette funker fint i Firefox. Jeg regner meg at de fleste nettlesere har like løsninger.
bananbra Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 ...eller gjør som Cila foreslår. Hvis det funker er det selvsagt en del enklere. D'oh!
Raviella Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2010 jeg har prøvd det, en det går ikke. Er andre som også har lånt den, og jeg kan tenke meg å slette deres navn også... Men de har andre bokstaver så de ser jeg ikke når jeg skal logge på med min adr.
bananbra Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 Prøv mitt forslag, da. Har gjort det flere ganger selv når jeg er lei av at den husker all informasjonen jeg har oppgitt på ulike skjemaer, det funker fint.
Ciia Skrevet 13. juni 2010 #7 Skrevet 13. juni 2010 Det skal funke.. Men om det ikke gjør det, så bruk bananbras metode. Eller hurtigere metode; ctrl+shift+del, slett skjema og søkehistorikk.
Gjest Awsome Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 Slett cookies etter du har gjort det bananbra skrev.
Puma Skrevet 13. juni 2010 #9 Skrevet 13. juni 2010 (endret) Hold pila over ordet/mailadressa i rullegardina du vil fjerne, høyreklikk og velg slett Endret 13. juni 2010 av Puma
Raviella Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 14. juni 2010 de raske løsningene dere har foreslått funker ikke hos meg. så snart jeg skriver første bokstav å er hele adr. tilbake. Vil gjerne prøve bananbra sitt forslag, men hvor finner jeg de instillingene da?
Wildy Skrevet 14. juni 2010 #11 Skrevet 14. juni 2010 Det funka greit her, og har nå endelig fått ryddet opp i alt mulig som kommer opp i innloggingsruten.
Raviella Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #13 Skrevet 14. juni 2010 hehe *rødme* jeg vet ikke hva en nettleser er...
feuerstein Skrevet 14. juni 2010 #14 Skrevet 14. juni 2010 Øverst i vinduet står det sannsynligvis tittel på nettstedet du er på, etter tittelen står det gjerne "Firefox", "Opera", "Internet Explorer" eller "Safari".
Raviella Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #15 Skrevet 14. juni 2010 Jo, der fikk jeg det til! takk for all hjelp til en data idiot som meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå