Gå til innhold

bryllupsreise

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mannen min og jeg gifter oss i juli, og vi har så smått begynt å diskutere bryllupsreise. Jeg ønsker å dra til et sted hvor det er godt og varmt, mulighet til å dykke, pen natur men ikke altfor øde. Jeg ønsker ikke å bo på charterhotell med bråkete, skandinaviske småbarnsfamilier som sitter rundt bassengkanten.. da vil jeg bare føle at jeg er i et norsk badeland.

Er det noen som har forslag/erfaringer? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

vi liker veldig godt å dykke/snorkle og hadde ikke altfor mye penger, så vi dro til Egypt. Helt herlig! anbefaler marriot beach resort i hurghada. utrolig fint hotell med hyggelig betjening. 5-10 min å gå til hovedgata.

vi tok snorkla med delfiner og mange andre flotte fisker ved koralrevet midt i rødehavet. vakkert! på hotellet var møtte vi ingen norske. det var et stort hotell, men rolig. veldig rolig. Vi lå på den lille øya hotellet har på stranden sin - hver dag vi ikke var på snorkling. der kunne man bestille mat og drikke fra "tjenerne"/arbeiderne som kom bort med det til der du lå. regninga ble satt på rommet som vi betalte da vi dro.

De har også spa på hotellet, vi bestilte en spa for to, og der ble vi dulla med og massert +++

ellers så skulle jeg ønske vi kunne dratt til mauritius, bora bora eller noe lingende. men dette holdt i lange baner.

Skrevet

Hei

Kona og jeg dror til Maldivene for noen år siden og det var nydelig - sjekk bildene i mitt reisebrev http://gardkarlsen.com/sun_island_index.htm . Men øyene er jo litt øde så kanskje det ikke er helt det du er på jakt etter.

Vi var også en tur til Malaysia for noen år siden - Perhentian islands har nydelige strender og en kan snorkle rett fra stranden men det blir litt øde. Da er det kanskje mer aktuelt med Langkawi der du kan dra på snorkleturer fra øya. Se mitt reisebrev på http://gardkarlsen.com/Malaysia_Langkawi.htm . Øyene i Malaysia er en del roligere enn øyene som jeg har besøkt i Thailand.

Lykke til med planleggingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...