Gå til innhold

sopp

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Tror jeg har fått sopp.Noen som har ett godt råd hva jeg kan bruke før jeg kommer meg på apotek i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bruke yogurt naturell/Biola/Kulturmelk og smøre det på området, det er noe kliss, men gynokologen min sier det skal hjelpe litt.

Ellers så har jeg gitt mange råd om dette på en tidligere tråd om Candidasopp (søk på brukernavnet mitt eller på tema)

Hvis det ikke gir seg etter en sånn kur som de har på apoteket så ta deg en kjapp tur til legen, da kan du få mye mer effektive kremer og tabletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du merker det ved at det klør som f*** og det oppstår plutselig, av helt uforklarlige grunner. Nei, det som skjer er at du får for mye av en bakterie som finnes naturlig i skjeden. Men hvorfor vet jeg ikke... Prøv Canesten, det hjelper bra. Det er reseptfritt.

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant som den over her sier, man merker det ved at det begynner og klø noe helt forferdelig. Kan komme plutselig, noen av grunnene til at man får sopp kan være at det brukes for trange klær, og hvis det ofte er fuktig. Men det er smittsomt, så hvis du har en partner så burde han også ta en kur,så dere ikke smitter hverandre igjen.Prøv en canesten kur, hjelper det.Håper du blir kvitt det snart da,for det er veldig plagsomt og ha det.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Slet veldig med dette for noen år siden.

Men så fikk jeg Diflucan (på resept) og så det viktigste tipset. Vask ALT undertøy på min 60 grader to ganger på rad.

Soppen sitter fortsatt i undertøyet etter en vask, og så bare smitter du deg selv.....

Nå har jeg ikke hatt sopp infeksjon på flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...