Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den store penis-debatten.

Noen sier penis strl er viktig, andre sier det ikke spiller så stor rolle, men er heller hvordan du bruker den. Hva synes du selv ? Hvor stor må du ha 13, 16, 18, 20 , 35CM ??

Hva har du vært borti, hva likte du hva likte du ikke ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den store penis-debatten.

Noen sier penis strl er viktig, andre sier det ikke spiller så stor rolle, men er heller hvordan du bruker den. Hva synes du selv ? Hvor stor må du ha 13, 16, 18, 20 , 35CM ??

Hva har du vært borti, hva likte du hva likte du ikke ?

Har aldri målt noe penislengde..men den skal ikke være for stor og ikke for liten. En mellomting er perfect :rødme:

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Jeg har ikke sex med en penis, jeg har sex med en mann, så jeg er mest opptatt av den mannen som helhet enn penisen. Men jeg må si meg rimelig fornøyd med kjærestens i så måte, det er passe størrelse på den. Jeg aner ikke akkurat hvor stor den er, fullstendig uviktig.

• Liker 1
Skrevet

Har aldri målt noe penislengde..men den skal ikke være for stor og ikke for liten. En mellomting er perfect :rødme:

15-16 cm kanskje er den rette for deg... Tror 13-14cm er gjennomsnittet

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Peniser har vel vært diskutert her i hytt og gevær allerede? Har du i det hele tatt lest hva som finnes på "seksualitet"?

Skrevet

Peniser har vel vært diskutert her i hytt og gevær allerede? Har du i det hele tatt lest hva som finnes på "seksualitet"?

sorry, jeg er ny her så jeg vet ikke så masse om hva som er allerede tatt opp.. tilgir du meg ?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

sorry, jeg er ny her så jeg vet ikke så masse om hva som er allerede tatt opp.. tilgir du meg ?

Nei.

Ganske latterlig å skape "den store penis-tråden" før du vet om den eksisterer fra før av...

Skrevet

Den bør være tykkere enn ei grillpølse, men tynnere enn en termos.....

Men så lenge den står som et spett er det ett fett :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet

18-22 cm lengde og en 16 cm rundt står nok høyt i kurs hos mange. Noen liker ennå større, men for mange blir en 25 cm penis litt for monstrøst

Skrevet

17++. De under 17 er litt for små..

Gjest Seniorita
Skrevet (endret)

Den bør være tykkere enn ei grillpølse, men tynnere enn en termos.....

Men så lenge den står som et spett er det ett fett :gjeiper:

+1

16 ++ er greit .

Samboeren min har en tykk tiss på 19-21cm på det stiveste.

Det er jeg godt fornøyd med ! :sengekos::sjenert:

Endret av Seniorita
Skrevet

Liker akkurat passe, for da kan man ta av uten å tenke på at det gjør vondt, samt at man kan ha analsex uten å få vondt :enig:

• 11 måneder senere...
Gjest smaakuk
Skrevet

hei takk for din 'rlige mening om att kuk p[ 12 cm er liten.. Takk

AnonymBruker
Skrevet

15-17 cm funker helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...