Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere dem i dusjen,til håndvask eller bare til pynt? De ser så gode ut på nettsidene :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Heidie
Skrevet

Både i dusjen og til hendene. Kommer ann på hva jeg føler for :P De er fine og godluktende å ha til pynt også da :D

Skrevet

Fikk settet med Rockstar, Honey I Washed the Kids og I Should Coco da vi kjøpte over så-og-så mye (i butikk altså).

Liker kjempegodt duften på I Should Coco og Rockstar, men de er veldig basiske og gir en stram og tørr følelse på huden etter at man har brukt dem. Bruker Rockstar til barbering og I should Coco til skrubb (den jeg har har litt for mye kokos på seg, så den fungerer ikke så bra).

Skrevet

Både i dusjen og til hendene. Kommer ann på hva jeg føler for :P De er fine og godluktende å ha til pynt også da :D

Hvilke er dine favoritter da?

Skrevet

Fikk settet med Rockstar, Honey I Washed the Kids og I Should Coco da vi kjøpte over så-og-så mye (i butikk altså).

Liker kjempegodt duften på I Should Coco og Rockstar, men de er veldig basiske og gir en stram og tørr følelse på huden etter at man har brukt dem. Bruker Rockstar til barbering og I should Coco til skrubb (den jeg har har litt for mye kokos på seg, så den fungerer ikke så bra).

Hva med Honey i washed the kids såpa,likte du den?

Gjest Heidie
Skrevet

Hvilke er dine favoritter da?

Jeg liker porridge og noubar veldig godt!

de andre to jeg har prøvd (honey I washed the kids og rockstar) syntes jeg lukta forferdelig, og gav dem vekk :) veldig mange liker disse. men jeg syns de lukta alt for kvalmende godteriaktig.

Skrevet

Favoritten min er sexy peel og bohemian, som lukter sitron. De fungerer veldig bra til håndvask (har en på kjøkkenet), men på kroppen blir de for uttørkende synes jeg.

Skrevet

Deilig med citrus lukt så lenge det ikke blir sånn vaskemiddel med sitron lukt ;)

Det ser ut til å bli billigst å handle fra Lush uk :) Jeg satser på at de fungerer i dusjen. Tenkte å dele de opp i biter sånn at alle har sin personelige såpe. Tror kanskje det blir "Rockstar" på 11 åringen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...