Drama_Queen Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Har lyst å ha noe annet enn orgel og vanlig marsj, men vet liksom ikke helt hva. Har tenkt på alt fra en nydelig sang på piano til sanger som synger favorittsanger vår, felespilling eller et eller annet... Tenker litt på en sanger som spiller piano som enten kan synge "somewere over the rainbow" eller "youll never walk alone". Det er jo uendelig med muligheter men jeg kommer liksom ikke på det "perfekte".
Drama_Queen Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 13. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=QX2847RlzNA&feature=related Denne var jo fin da
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Hm. Nå skal vi ha tradisjonelle, norske bruremarsjer/slåtter inn og ut, men om jeg hadde måtte velge noe annet ville jeg valgt noe fint, ganske rolig og superromantisk (og klissete, for sånn er vi ) inn, og noe morsomt folk ville smilt av ut. Kanskje noe tilsvarende de morsomme "brudevals"-videoene man ser på youtube, et eller annet veldig uformelt og litt småpussig, gjerne - men da skulle hele bryllupet vært litt annerledes også.
terramoe Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Vi skal ha brudemarsj frå seljord som inngangsmars, der 2 stykke skal spele hardingfele. EG har tenkt att alle sammen skal gå inn isammen. Altså mine forlovera går inn med min mann og hans sin forlovede. Trur det blir litt annerledes. Utgangssalme skal vi ha optimist av Jan teigen. Veldig fin sang. Vi skal ha solist, med orgel eller piano ved sidan av. Har ikkje heilt fått klart ja med presten enda, men eg krysser armer og bein:)
Sunshine Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Jeg skal gå opp til brugommen til "What a Wonderful World". Vi skal ha utendørs vielse via HEF.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Abbas "Arrival"... en nydelig melodi, og i kirken høres den ikke mindre enn fantastisk ut på grunn av romklangen. Om organisten hadde klart den, og 3-4 stykker til å synge "vokalstemmene", hadde det vært perfekt. Hvis ikke går det an å bruke cd... Den ble brukt i et bryllup jeg var i for noen år siden, og absolutt alle ble grepet av øyeblikket da bruden skred fram til denne sangen.
Gjest Bianca26 Skrevet 15. juni 2010 #9 Skrevet 15. juni 2010 Har lyst å ha noe annet enn orgel og vanlig marsj, men vet liksom ikke helt hva. Har tenkt på alt fra en nydelig sang på piano til sanger som synger favorittsanger vår, felespilling eller et eller annet... Tenker litt på en sanger som spiller piano som enten kan synge "somewere over the rainbow" eller "youll never walk alone". Det er jo uendelig med muligheter men jeg kommer liksom ikke på det "perfekte". Hmm Robbie Williams med "Shes the one" kanskje eller den der mellodonten til "tre nøtter til askepott" Den er sååå søøøt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #10 Skrevet 15. juni 2010 eller denne? Denne er fra Notting Hill, Elvis Costello som synger
Gjest Bianca26 Skrevet 15. juni 2010 #11 Skrevet 15. juni 2010 Denne kunne jeg faktisk ha tenkt meg : Ja jeg også
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #13 Skrevet 15. juni 2010 Uten tvil denne, helst i samme versjonen! Om ingen klarer det, så blir det på cd Gåte har vært helt spesielle for meg siden de kom, så noe annet enn denne når jeg gifter meg vil ikke være et tema.
Gjest strykebrett Skrevet 15. juni 2010 #14 Skrevet 15. juni 2010 Grieg: Peer Gynt, wedding day at Trollhaugen. Mitt favoritt brylllupstheme LINK
Auri Skrevet 15. juni 2010 #15 Skrevet 15. juni 2010 Om jeg skulle hatt noe annet, ville det blitt "Concerning hobbits" fra Ringenes Herre
CC* Skrevet 16. juni 2010 #16 Skrevet 16. juni 2010 Vi gikk ut til "here, there and everywhere" av the beatles. Hadde også "all you need is love" spilt under vielsen. Begge spilt på orgel og trompet uten vokal, kjempefint!
Drama_Queen Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #18 Skrevet 16. juni 2010 Mange gode tips her Må høre litt med presten, vet ikke hvor strenge de er på slike ting? Tror det blir Canon in D med orgel og trompet inn, og youll never walk alone på piano ut.
Gjest Bianca26 Skrevet 17. juni 2010 #19 Skrevet 17. juni 2010 Mange gode tips her Må høre litt med presten, vet ikke hvor strenge de er på slike ting? Tror det blir Canon in D med orgel og trompet inn, og youll never walk alone på piano ut. Har presten lov å nekte brudeparet den sangen de vil??
Shamira Skrevet 17. juni 2010 #20 Skrevet 17. juni 2010 Hvis dere vi ha noe utradisjonelt og andreledes, kan dere gjøre som oss, vi valgte et musikk korps. De spilte eurovisjons sangen når vi kom inn, så hadde de solist med Gabriellas song, så spilte de en eller annen utgangsmasj. Ikek var det dyrt heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå