meg525 Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 (endret) Hei Jeg sitter nå å vurderer å dra til Dubai med en venninne i november,7-9 dager. Hvor mange dager bør man egentlig ha i Dubai,for å få med seg det som er verdt å se,samtidig som man får tid til å slikke litt sol? Og det hadde jo vært deilig å bo i nærheten av stranden,men også nærme Dubai by/sentrum. Noen som har hotelltips? Jeg tenker max 3-4000 kr per person for hotell,for 7-9 dager. Hvis dette er mulig da:) På forhånd takk for hjelpen! Endret 13. juni 2010 av meg525
gard Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Hei Kona og jeg hadde samme problemstillingen da vi reiste dit ifjor. Første gangen vi reiste til Dubai bodde vi i sentrum (Bur Dubai) men ettersom årene har gått, har byen strukket seg utover mot Jumeirah. Så da vi reiste dit sist bestemte vi oss for å bo i området ved Burj Khalifa/Dubai Mall. Jeg har skrevet mer om dette i mitt reisebrev med bilder og linker og du finner det her: http://gardkarlsen.com/Dubai_UAE_trip_report.htm . Du kommer deg uansett rundt ganske billig med taxi og nå har jo også metroen delvis åpnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå