Gå til innhold

Slank(ere) til bryllupet?

Holly Hobbie

har du planer om å gå ned i vekt til den store dagen?  

1. 1. har du planer om å gå ned i vekt til den store dagen?

• ja, vil ta meg best mulig ut
      34
    • nei, jeg er passe sånn jeg er
      15

Anbefalte innlegg

En tre - fire - fem kilo ned hadde ikke skadet nei, men jeg orker ikke legge meg i hardtrening for det. Har vært nok slankemas på meg gjennom oppveksten og er så sta at jeg vil være som jeg er, jeg. Har blitt mast på av mamma og tanter i en årrekke, så nå gidder jeg ikke høre mere slankemas.

Jeg er litt stor, det skal jeg innrømme. Men mannen min liker meg akkurat som jeg er og vil ikke at jeg skal bli for tynn heller. Så rundt 5 kilo hadde i grunn passet.

Har gått ned 2 kilo siste måneden så det går da den rette veien iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En tre - fire - fem kilo ned hadde ikke skadet nei, men jeg orker ikke legge meg i hardtrening for det. Har vært nok slankemas på meg gjennom oppveksten og er så sta at jeg vil være som jeg er, jeg. Har blitt mast på av mamma og tanter i en årrekke, så nå gidder jeg ikke høre mere slankemas.

Jeg er litt stor, det skal jeg innrømme. Men mannen min liker meg akkurat som jeg er og vil ikke at jeg skal bli for tynn heller. Så rundt 5 kilo hadde i grunn passet.

Har gått ned 2 kilo siste måneden så det går da den rette veien iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Hei, hei, hei!

Hva er det som skjer med dere? Nå skal dere gifte dere med mannen som elsker dere akkurat som dere er (for det håper jeg han gjør...) og så skal dere slanke dere? Burde ikke det å vite at han elsker dere nok til å ha lyst til å tilbringe resten av livet med dere gi dere nok selvtillitt til å la være om å bry dere om 5-6 kilo? Skjønner det med dere som vireklig har et helseproblem i forhold til vekta, men dere andre sjokkerer meg. Skulle tro dere hadde spiseforstyrrelser hele gjengen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kan det stemme att de fleste brides to be inne på kG bryllupsforum er overvektige?Og hvorfor er det bare overvektige bruder inne på forumet???Er de mer bridezillas enn slanke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det stemme att de fleste brides to be inne på kG bryllupsforum er overvektige?Og hvorfor er det bare overvektige bruder inne på forumet???Er de mer bridezillas enn slanke??

*himle med øynene* Det er ikke bare overvektige bruder her - tror faktisk ikke det er så mange direkte overvektige her i det hele tatt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'

Ja, jeg er overvektig .. og så????? Hadde gledet meg over planleggingen til min store dag om jeg var slank også jeg......

Hmmm.....tror dette må være en gjest som misunner alle oss som skal gifte oss. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et logisk resonnement, meget imponert over denne tankerekken :roll:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du skjønner,

forumet er bare for feite jenter

som ikke har noe annet enn bryllup i hodet.

Ekte, feite Bridezillas, med andre ord.

Pass deg så du ikke blir smittet.

(Hvis noen vil ha deg da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt bulimi tidliggere i livet, og har funet ut at jeg igrunen er fornøyd slik jeg er; veksler melom 38 og 40 i str. og synest igrunen att det er helt OK!

Bride'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du skjønner,

forumet er bare for feite jenter

som ikke har noe annet enn bryllup i hodet.

Ekte, feite Bridezillas, med andre ord.

Pass deg så du ikke blir smittet.

(Hvis noen vil ha deg da)

Knegg-knegg - - Tex du får det jaggu sagt/skrevet!! :sjarmor:

Etter å ha lest nedover tråden så leser jeg at noen vil ta av litt - noen vil legge på seg litt....og noen er fornøyd med hva de har/er :) Og det gjenspeiler den norske kvinnen i et nøtteskall. Cluet er vel at vi alle i sær føler oss flotte og vakre på den store DAGEN - uavhengig av vekt/kilo/gram/høyde :wink:

Og - det er jo påfallende at "anonym" kommer med sånn edder og galle - som anonym! Speak up sister!! Ikke gjem deg!! Her er du sååå velkommen med slike koselig uttalelser :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske tynn (får ihvertfall høre det, og det kan jo sees på str på klærne, 170 og str 34/36) og har jo ikke lyst til å gå ned i vekt, men har vannvittig høyt stoffkifte ( ? ) og raser ned hvis jeg trener mye. Nå har jeg ikke trent på lenge i håp om å kanskje gå opp litt.. men det funker dårlig. Har en hund som krever MYE mosjon så alle gåturene blir som trening for meg....

La på meg et par kilo i sommer, begynte å sy kjolen da. Til neste prøving gikk jeg ned 3 kilo og kjolen var litt for stor..... :o

Tror det blir prøving av kjolen rett før bryllupet ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 6 kilo og vil gå ned 10 tilsammen

før bryllupet. Noe jeg tror jeg klarer.

Tenker mest på at vi vil prøve å bli

gravide etter bryllupet og da er det greit

å ikke være for overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gjest !

Klarer du i det hele tatt å åpne en dør.....?

jeg tenker sånn iq messig ... :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil bare slutte meg til alle de "skrekkelige, detaljefokuserende og overvektige bridzillasene" ( :ler: ) har sagt, det er en stor dag og da vil jeg være mest mulig fornøyd med meg selv. I mitt tilfelle innebærer det å prøve å kvitte meg med noen av de kiloene som har sneket seg bak på rompa og på magen min de siste årene (også muligens pga stoffskiftet... :-? ) Men som mange andre har nevnt synes jeg bryllupsdagen er en ypperlig motivasjonsfaktor sammen med ønsket om en tredje person i familien.

Noen som har gode råd (annet enn trim og et noenlunde normalt sunt kosthold) mottas de gjerne med takk.

Hilsen Maja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt en blanding av de to alternativene:

"Jeg vil ta meg best mulig ut, derfor er jeg passe sånn som jeg er"

Pirker litt bare...... Er ikke Claudia Schiffer til vanlig, og så ingen grunn til å slanke meg til bryllupet når ikke jeg gjorde det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...