Gå til innhold

Slank(ere) til bryllupet?

har du planer om å gå ned i vekt til den store dagen?  

1. 1. har du planer om å gå ned i vekt til den store dagen?

• ja, vil ta meg best mulig ut
      34
    • nei, jeg er passe sånn jeg er
      15

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen av dere tenkt å slanke dere, enten et par kilo eller mer, til bryllupet? Selv er jeg sånn ca. der jeg vil være (har gått ned 15 kilo siden jeg var 20) men jeg har lyst til å gå ned 4-5 kilo/få litt latere mage og slankere hofter/lår. Nå ha jeg egentlig ikke tro på å slanke seg kun pga. en dag, selv om denne dagen er viktig - ikke noe vits i å sulte seg ned i vekt og så legge på seg alt igjen på bryllupsreisen! Derfor har jeg tenkt å begynne nå, slik at det ikke blir et ekstra stess-moment rett før bryllupet. Pluss trening, det er halve gamet.

Kitty

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig bestemt meg for at jeg ikke gidder. Er 171 cm høy og en størrelse 38, så det skulle vel ikke være for galt :wink:

Gjest Bridezilla
Skrevet

Ja, skal slanke meg....

Ca 5 Kg, så kjolen sitter litt bedre.

Men det er egentlig mestr for egen velvære da. I tillegg til at jeg vil sta meg best mulig ut for min kommende mann

Skrevet

Jeg er litt redd for å begynne å tenke slanking. Er klar over at jeg er litt for stor, men det er ikke så lenge siden jeg var helt besatt av temaet, og har ikke lyst til å bli like ille igjen.. Da må det ihvertfall bli igjennom et Grete Roede kurs eller noe lignende, hvor en lærer om riktig ernæring, ikke bare effektiv slanking.

Skrevet

Ja, dessverre så må jeg nok det!

Ikke bare for bryllupet, men det er et påskudd for å komme i gang! Har heller ikke så veldig lyst til å være overvektig når jeg blir gravid...

Er sint på meg selv for at jeg ikke har satt en stopper før :x , men det er for sent å tenke på det nå!!

Jeg må nok ned 20-30kg, har begynt på Libra og det går nedover! Jeg må se på det som endring av kostholdet på lang sikt og ikke bare rase ned 30 kg på 1-2-3!

Håper det går bra! Jeg er i allefall motivert :D

Skrevet

Jeg håper å kunne gå ned de fem siste kiloene til den vekten jeg kunne tenke meg å veie, da er jeg verken for tykk eller absulutt ikke for tynn heller. Håper å bli der også etter bryllupet!

Skrevet

Jeg har desverre gått opp noen kilo i løpet av sommeren, de kunne jeg godt tenke meg å bli kvitt. Men det er ikke så lette for jeg har Hypothyreose, som er en sykdom som gir deg lavt stoffskifte.

Dessuten har jeg kjøpt kjole, og hvis jeg går ned for mye passer den ikke.... (godt argument for å ta seg en sjokkis)

Gjest Madam Felle
Skrevet
Jeg har desverre gått opp noen kilo i løpet av sommeren, de kunne jeg godt tenke meg å bli kvitt. Men det er ikke så lette for jeg har Hypothyreose, som er en sykdom som gir deg lavt stoffskifte.

Dessuten har jeg kjøpt kjole, og hvis jeg går ned for mye passer den ikke.... (godt argument for å ta seg en sjokkis)

hva er sjokkis? :ler:

ja jeg kommer til å slanke meg før bryllupet, men det er ikke bare til bryllupet, for jeg har behov for å gå ned minst 15 kg for å komme i klærne mine :oops:

Skrevet

Skal ikke gå ned så mye (max 3 kg), det er mer snakk om å stramme opp. Har derfor akkurat kjøpt treningskort!

Skrevet

Jeg må nok ned noen kilo før bryllupet ja.....sukk...er igang med trening så jeg regner med at det blir eresultater av det.

Skrevet

sjokolade vil jeg tro....

Skrevet

Jeg skal ned en hel del jeg da! Ikke bare pga. den ene dagen, men rett og slett pga. helsa! Er litt vel dryg så jeg ønsker å ta av en i alle fall 20 kilo om ikke mer!!

Har akkurat tatt det aller siste kakestykket mitt nå i kveld på en stund(ikke det at jeg spiser kake hver kvel da :-? ) Men en sånn en siste utskeielse før Grete Roede kurset i morgen. Har alldri gått på kurs før så jeg får håpe det funker da :lol:

Skrevet

Krysset av på "Nei, jeg er passe som jeg er" selv om jeg godt kunne lagt på meg litt. Kommer vel også til å ta litt ekstra push-ups for å få finere armer til den store dagen.

Skrevet

Har nok dessverre ganske mange kilo for mye ja..... må prøve å gå ned, men det er hovedsaklig pga av ønske om å bli gravid.

Skrevet

Madammen, da..... :roll:

Utdrag fra Tex`s ordbok

sjokkis er en betegnelse på alle matvarer som inneholder fragmenter av kakaoplanten

Ex

Melkesjokolade

Sjokoladekake

Sjokoladepudding

Kakao

Småsjokolade i løsvekt

Alle former for sjokoladebarer

Sjokoladesaus

Sjokoladekrem

Sjokoladevafler

Sjokoladefromage

Sjokolademousse

Marsipangris med sjokolade

Nytes i store mengder så ofte som mulig

Utdrag slutt.

Skrevet

AKkurat nå har jeg et litt omvendt problem - jeg går stadig ned i vekt uten at jeg egentlig gjør noe for det! Så jeg må sørge for å spise nok slik at jeg ikke går ned enda mer (-3kg bare siden i sommer), for da begynner korsettlivet å bli i største laget. Skjørtet har allerede en god hånds margin i livet, men det er ikke verre enn at går når jeg har på underskjørt og alt.

Skrevet

Krysset av på nei.

Jeg har det motsatte av deg, Tex, nemlig for høyt stoffskifte.

Går ned i vekt bare jeg går forbi et treningsstudio...

Høres sikkert ut som en drømmesykdom, men det kan være farlig hvis man ikke får behandling.

Det har jeg heldigvis fått, men har altså ingen planer om å bli tynnere!

Skrevet
Krysset av på nei.

Jeg har det motsatte av deg, Tex, nemlig for høyt stoffskifte.

Går ned i vekt bare jeg går forbi et treningsstudio...

Hm, kanskje det er noe sånt jeg har?

Hvordan kan man påvise høyt stoffskifte egentlig?

Skrevet

En enkel blodprøve hos legen holder.

De måler nivå av forskjellige stoffskiftehormoner i blodet.

Veldig enkelt å få påvist, men ikke en spesielt vanlig sykdom.

Men det er jo bare å sjekke det!

Skrevet

..og gå og sjekk deg. Kan være greit å få hormontilskudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...