Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Satt nettopp og kikka gjennom facebooken til typen. Jeg visste jo at han hadde bilder av exen der, men akkurat nå føler jeg meg så usikker. Hun er fra sør-amerika, liker på en supermodell og er tynn og flott. Og nå sitter jeg og har dårlig selvtillit og skjønner ikke hva HAN ser i meg :( Mange har sagt at jeg og hun ligner, men akkurat i dag har jeg litt dårlig selvtillit. Jeg vet at min kjæreste er ferdig med henne for leeenge siden, men det er likevel litt kjipt.

Andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

He he. Nei. Jeg får bare sjans på burugler, så det problemet har jeg ikke. Skulle jeg klare å lure ei kjerring til å være sammen med meg så vil hun bare finne ut at hun har gjort et elendig valg om hun skulle se noen av mine ekser.

Gjest navnelapp
Skrevet

Men det vart jo slutt? Og det er deg han har valgt? Kva er problemet?

Skrevet

Så är det nog för det flesta.. Exet är alltid såå mycket snyggare än man själv, och man själv blir bara fulare och fulare ju mer man tänker på exet. Men skit i exet! Hon är historia. Ju mer du tänker på det och ju fulare du känner dig, desto fulare bli du faktiskt. Känner man sig pen så blir man pen! ;) Och han är ju tillsammans med dig nu, eller hur? Alltså måste han ju se något i dig. :jepp:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Men det vart jo slutt? Og det er deg han har valgt? Kva er problemet?

At alle menn potensielt er utro og alltid vil pule ei deilig dame om de får muligheten.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Har heldigivs ikke det problemet, da jeg alltid er penere enn kjæresters exer ;)

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

At alle menn potensielt er utro og alltid vil pule ei deilig dame om de får muligheten.

Kynisk som vanlig Brutus :gjeiper:

Jeg veit jo at han er ferdig med henne, men akkurat i dag har jeg så sinnsykt pms og alt får meg til å grine.. ikke lurt å se på bilder av min kjæres exer eller google pene modeller altså.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Skulle jeg klare å lure ei kjerring til å være sammen med meg så vil hun bare finne ut at hun har gjort et elendig valg om hun skulle se noen av mine ekser.

Mener du i dag at du kunne ha gjort det annerledes?

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Har heldigivs ikke det problemet, da jeg alltid er penere enn kjæresters exer ;)

Hva sier eventuelt det - at det er han som har gjort et kupp?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Mener du i dag at du kunne ha gjort det annerledes?

Huh?

Nei? Altså... Jeg sier bare at om jeg skal skaffe meg dame må hun være jævlig lettlurt.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Kynisk som vanlig Brutus :gjeiper:

Jeg veit jo at han er ferdig med henne, men akkurat i dag har jeg så sinnsykt pms og alt får meg til å grine.. ikke lurt å se på bilder av min kjæres exer eller google pene modeller altså.

Stikk å gi fyren en solid BJ her og nå. Gliset hans etterpå vil nok fjerne all tvil for kvelden.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Stikk å gi fyren en solid BJ her og nå. Gliset hans etterpå vil nok fjerne all tvil for kvelden.

Han får mer enn nok bj's altså :gjeiper: Jeg tviler ikke på HANS følelser for meg, dette dreier seg om min dårlige selvtillit. Ikke lurt å sammenligne seg med andre, jeg vet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...