Gå til innhold

Skostørrelsë

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleide å bruke 39, av og til 40 i sko for 6-7 år siden. Bestiller mest sko på nett, uten å prøve.

De siste årene har jeg for det meste brukt 40, av og til 41. Men fire av fem av de siste skoparene jeg kjøpte i 40 har jeg måttet fått blokket ut! Husker at jeg bestilte sko i 41 sommeren for to år siden som var for store. Brukte et par ballerinas i str.40 for første gang for et par dager siden, og har nå masse gnagsår (brukte dem uten sokker, da, men)! Har føttene mine vokst? Bruker jeg 41 nå? Eller er det kanskje bare midlertidig?

Tenkte å bestille noen søte ballerinas fra La Redoute nå, men er usikker på om jeg skal bestille 40 eller 41. For store ballerinas er jo ikke bra, de glipper jo av, spesielt om man har såle i dem.

Litt rotete, håper at noen forstår. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke like greit å gå til en skobutikk for å kjøpe sko? Slik at du får prøvd de først, og dermed får rett størrelse med en gang. Føttene har ikke en konstant størrelse hele tiden, de er større på ettermiddagen enn om morgenen fordi du er på beina hele dagen.

Det kan godt være at gnagsårene kommer av at du ikke brukte sokker, samt at skoen ikke sitter perfekt på foten. Altså ikke feil størrelse, men feil passform. Det enkelste er nok å prøve sko først, for å finne noen som passer perfekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...