Tobbi Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Jeg skal ha en ny mini-laptop, og lurer på hva jeg skal velge i vrimmelen. Bruksområder/behov: - Internett (KG, msn, nyheter, youtube, hotmail osv, ikke noe spill o.l.) - Skrive enkle worddokumenter - Den må være liten, lett og ha god batterikapasitet - Så billig som mulig Jeg trenger ikke god lagringsplass. Jeg har en stasjonær data som jeg bruker til bildebehandling i photoshop og andre tyngre jobber. Mini-laptopen skal være til å sitte i sofaen og surfe litt, og det er kjekt om den er lett å ta med seg og at jeg slipper å drasse rundt på strømforsyningen overalt.
minienthe Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 må bare huke meg på her, er på snokern selv. det eneste jeg vet er at det definitivt ikke blir packard bell, har tittet litt på dell mini 10 men den er litt høyere opp i pris.
minienthe Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 (endret) kikker mer og mer på asus eee 1005 PE, noen som har erfaring med denne ? evnt med nedgradering fra win7 til xp home ? Endret 19. juni 2010 av minienthe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå