Meaty Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Ok det er en sang som går ala dette: "Come along boy-boy, can you get it up, come along boy-boy....etc... take it, break it, fake it...." Eller noe lignende. FYTTERRAKKERN! Hvorfor spilles denne i omtrent alle klesbutikker, både her hjemme og i London? Skulle ta meg en kaffekopp på McD mellom slagene, og tror dere ikke at den satte i gang på anlegget der også!??! Jeg foretrekker et Vuvuzela-kor over denne her! Hva er dette for noe?? Hvordan er det mulig å synes at denne sangen er så bra at den fortjener å bli spilt over alt? Kan noen forklare meg dette? Aksepterer den generelle befolkningen absolutt alt som blir pøst ut på radioen, eller hva er det? Jeg blir sprø, føler at jeg mister mer og mer troen på menneskeheten...
Rosalie Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Syns den er ganske fin jeg, da. Men jeg hører den ikke så ofte, da jeg oftest hører på Alltid Nyheter på radio og går med iPod på når jeg er i butikker.
Meaty Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2010 Syns den er ganske fin jeg, da. Men jeg hører den ikke så ofte, da jeg oftest hører på Alltid Nyheter på radio og går med iPod på når jeg er i butikker. *sukk* Ville heller hørt sangen du har i signaturen din, jeg da.
Rosalie Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 *sukk* Ville heller hørt sangen du har i signaturen din, jeg da. Som sagt så hører jeg den kanskje en gang i uka. Maks. For øvrig:
MarianneE Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 Ja, den sangen er grusom!! Den Wadjet har i signaturen sin....
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 Det er Rihanna sin låt og heter "Rude Boy", og jeg synes faktisk ikke den er så verst! Men er enig i at radioen kunne spilt de samme sangene hele tiden..blir så fort lei dem da
cilipili Skrevet 15. juni 2010 #8 Skrevet 15. juni 2010 Enig med deg, Meaty. Den er noe av det verste.. Kjenner det vrenger seg innvendig hver gang jeg desverre hører den på radio eller lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå