Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Hei! Jeg har alltid tenkt at jeg skulle holde meg til sølvsmykker, men etter jeg fikk meg en forlovelsesring i hvitt og gult gull, har jeg jo måttet kombinere. Så da lurer jeg på, alle dere som kan dette bedre enn meg; er det ok å blande sølv og gull? Kan man ha en gullring, et gullsmykke og et sølvarmbånd på samtidig? Og jada, jeg vet det selvfølgelig også kommer an på hvilke klær man har på seg.... Huff, kan så lite om det her... Blir takknemlig for alle svar! PS. om noen har tips om gode moteblogger, så kom med dem!
Ella_Grey Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Før var det nei-nei å blande metaller, nå er det helt greit Du kan f.eks fint bruke et sølv og et gullarmbånd sammen - så lenge de ikke er i totalt forskjellig stil.
Antlers Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Jeg synes det fint går an så lenge man har passelig nøytrale farger (hud, hår, øyne osv). Nøytrale kler både gull og sølv. Selv ser jeg gusten ut med gullsmykker, siden jeg har veldig kalde undertoner, så da ville det ikke hjulpet om jeg blandet de. Se deg i speilet og legg merke til hvordan de forskjellige smykkene får hud og øyne til å se ut. Synes du det ser greit ut kan du bare blande i vei
Gulrot Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Jeg har en forlovelsesring i hvittgull (ser jo ut som det er i sølv), og giftering i gull. brukrer dem sammen på samme finger :)synes det ser fint ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå