Gjest skuffet Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Skjønner meg ikke på mannfolk! Har holdt på med en fyr en stund. I starten var ikke jeg interessert, mens han nesten ble litt for innpåsliten. Etter hvert så ble jeg også ganske betatt, og vi innledet et slags forhold. Med en gang han merket at han hadde meg der han ville, så begynte han å gi litt blaffen. Kunne ikke få være med han og kompiser, eller ut på fest o.l Så dumpet jeg han fordi jeg gadd ikke holde på med noen som ikke viste meg oppmerksomhet. Han var enig og vi skulle bare være venner. Vet han var rett på en ny jente med en gang. Etter et par uker så var han plutselig såååå forelsket igjen, og dum som jeg var så gav jeg etter. Dette har nå skjedd flere ganger, og vær gang jeg dumper han så springe han rett til første og beste dame, for så å komme krypende og be om tilgivelse. Føler at med en gang han ser at jeg har det bra uten han så får han panikk og skal ha meg tilbake. Vil ikke ha et skikkelig forhold til meg, men kun ha kontrollen.. Er nå dritt-lei og denne gangen har jeg kuttet for godt og det hjelper ikke lenger med fine ord selv om han prøver. Jeg er ikke noen nikkedukke, ringer aldri og sender heller ikke sms de gangene vi har avsluttet forholdet og kommer heller ikke springende med en gang han ber om det. Han må jobbe noen uker før han klarer å overtale meg, men er dessverre ikke sterk nok til å komme meg hel bort fra han. Blir lurt gang på gang.. Skjønner ikke hvorfor han holder på slik. Har jo innsett at han ikke kan ha de rette følelsene når han holder på slik, men blir så sliten av at han ikke kan gi meg fred.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå