Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #21 Skrevet 13. juni 2010 Jeg visste ikke en gang at fyren hadde giftet seg, så jeg måtte se om jeg kunne finne litt om dem på google. Er det mulig? Littegrann overdrevent, kanskje? Bare litt? :gjeiper: KORPS??? hahahahahahahaah
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #22 Skrevet 13. juni 2010 Jeg visste ikke en gang at fyren hadde giftet seg, så jeg måtte se om jeg kunne finne litt om dem på google. Er det mulig? Littegrann overdrevent, kanskje? Bare litt? :gjeiper: KORPS??? hahahahahahahaah
Gjest Bianca26 Skrevet 13. juni 2010 #23 Skrevet 13. juni 2010 Det som sikkert er det komiske med dette sirkuset av et bryllup, er at det sikkert bare varer maks et år og så skiller de seg. Nei så mye de har brukt på dette bryllupet, så burde det vare altså, hvis ikke var det iallefall bortkastede penger.
Kråkesaks Skrevet 13. juni 2010 #24 Skrevet 13. juni 2010 Jeg visste ikke en gang at fyren hadde giftet seg, så jeg måtte se om jeg kunne finne litt om dem på google. Er det mulig? Littegrann overdrevent, kanskje? Bare litt? :gjeiper: Overdrevet er bare forbokstaven. http://www.kjendis.no/2010/06/12/kjendis/petter_stordalen/gunhild_melhus/bryllup/12104686/
Cumulus Skrevet 13. juni 2010 #25 Skrevet 13. juni 2010 Haha, jeg hadde gjerne blitt med, hvis jeg hadde blitt spurt. Det er sikkert et fantastisk bryllup tre dager til ende. Jeg synes det er litt kult, jeg. Hvorfor kan ikke folk bare få gjøre som de vil da, hvis de har penger nok? Synes ikke det gjør noe med sånne fargeklatter i lille Norge. Om ikke annet så får vi noe å snakke om. Det virker som Stordalen elsker å stelle i stand selskap for venner, har han ikke hatt maskeradeball tidligere? Jeg tror festene til Stordalen er helt spektakulære og skulle GJERNE opplevd noe sånt. Ja, så enkel og overflatisk er jeg!
Gjest Bianca26 Skrevet 13. juni 2010 #26 Skrevet 13. juni 2010 Jeg visste ikke en gang at fyren hadde giftet seg, så jeg måtte se om jeg kunne finne litt om dem på google. Er det mulig? Littegrann overdrevent, kanskje? Bare litt? :gjeiper: Hmm lurer på om han har mindreverdighetskompleks fordi han er så liten
Sæzzy Skrevet 13. juni 2010 #27 Skrevet 13. juni 2010 (endret) Her er de berømte vg-tv-snuttene av dem alle http://www.vgtv.no/?id=30850&category=5 (denne er så tragisk). Beklager men de lager seg til noe de ikke er. jaja, snakk om å skape sin egen virkelighet... Endret 13. juni 2010 av Sæzzy
Gjest Blondie65 Skrevet 13. juni 2010 #28 Skrevet 13. juni 2010 Beklager men de lager seg til noe de ikke er. jaja, snakk om å skape sin egen virkelighet... Ja jeg og. Har bare spolt igjennom snuttene - æsj.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #29 Skrevet 13. juni 2010 Stordalen er vel det mest harry vi har her til lands.
Gjest Bianca26 Skrevet 13. juni 2010 #30 Skrevet 13. juni 2010 Vedder på at hun gifter seg med han pga pengene og han gifter seg med henne for hun er en ung blond babe
Gjest Blondie65 Skrevet 13. juni 2010 #31 Skrevet 13. juni 2010 Haha, jeg hadde gjerne blitt med, hvis jeg hadde blitt spurt. Det er sikkert et fantastisk bryllup tre dager til ende. Jeg synes det er litt kult, jeg. Hvorfor kan ikke folk bare få gjøre som de vil da, hvis de har penger nok? Synes ikke det gjør noe med sånne fargeklatter i lille Norge. Om ikke annet så får vi noe å snakke om. Det virker som Stordalen elsker å stelle i stand selskap for venner, har han ikke hatt maskeradeball tidligere? Jeg tror festene til Stordalen er helt spektakulære og skulle GJERNE opplevd noe sånt. Ja, så enkel og overflatisk er jeg! Sikkert gøy. Det kvalme er miljøengasjementet. Det er det samme miljøengasjementet som gjør at vi blir fy-fyet for å reise til syden en gang pr år når Jens og og Brad kjøper klimakvoter for sine CO2 nøytrale jobbreiser mange ganger pr år. Skjønner? Drit i miljø - bruk alt du har av penger til flotte, smakløse fester der det er pengebruken som er fokus. Og så ... så kan man jo gi en liten skjerv - "gavene" - til regnskogfondet. For å si det på en annen måte: miljøvennlig bryllupsfest: i norge, ingen charterfly. Støtter opp om lokal næring i Norge. Og kan garantert bli like gøy.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #32 Skrevet 13. juni 2010 ÆSJ ÆSJ OG ÆSJ. er sjøl god utrustet med penger. ikke så mye som petter stordalen, men nok til å gi bort til veldedighet og til å holde et storslagent bryllup den gang det eventuelt skjer. ville ALDRI holdt et slikt bryllup selvom jeg hadde like mye som stordalen i kapital. det er å sløse, og verden som vi ser den i dag er forferdelig og trenger økonomisk hjelp fra de som har til å gi så det monner litt. dette burde denne fjotten vite, og jeg bare tipper at jeg har gitt mer til regnskogsfondet enn hva disse to noen gang har gjort. Hilsen FrankM
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #33 Skrevet 13. juni 2010 Vedder på at hun gifter seg med han pga pengene og han gifter seg med henne for hun er en ung blond babe Som om hun kan like noe som han annet enn lommeboken hans. Skummelt å tenke på at hun er lege, OG gold digger.
Kråkesaks Skrevet 13. juni 2010 #34 Skrevet 13. juni 2010 Sikkert gøy. Det kvalme er miljøengasjementet. Det er det samme miljøengasjementet som gjør at vi blir fy-fyet for å reise til syden en gang pr år når Jens og og Brad kjøper klimakvoter for sine CO2 nøytrale jobbreiser mange ganger pr år. Skjønner? Drit i miljø - bruk alt du har av penger til flotte, smakløse fester der det er pengebruken som er fokus. Og så ... så kan man jo gi en liten skjerv - "gavene" - til regnskogfondet. For å si det på en annen måte: miljøvennlig bryllupsfest: i norge, ingen charterfly. Støtter opp om lokal næring i Norge. Og kan garantert bli like gøy. Nettopp. Man kan fint feire med kjendiser og ha fest i tre dager uten å reise til Marokko med eget pressekorps, korps, fly med eget bryllupsmonogram etc. Når han holder på sånn samtidig som at han "brenner for miljøet", å er det vanksleig å ta han på alvor.
¤flicka¤ Skrevet 13. juni 2010 #35 Skrevet 13. juni 2010 Haha, jeg hadde gjerne blitt med, hvis jeg hadde blitt spurt. Det er sikkert et fantastisk bryllup tre dager til ende. Jeg synes det er litt kult, jeg. Hvorfor kan ikke folk bare få gjøre som de vil da, hvis de har penger nok? Synes ikke det gjør noe med sånne fargeklatter i lille Norge. Om ikke annet så får vi noe å snakke om. Det virker som Stordalen elsker å stelle i stand selskap for venner, har han ikke hatt maskeradeball tidligere? Jeg tror festene til Stordalen er helt spektakulære og skulle GJERNE opplevd noe sånt. Ja, så enkel og overflatisk er jeg! Jeg tenkte det samme. Hadde ikke sagt nei til en helg i sus og dus i Marokko
Elena Skrevet 13. juni 2010 #36 Skrevet 13. juni 2010 Haha, jeg hadde gjerne blitt med, hvis jeg hadde blitt spurt. Det er sikkert et fantastisk bryllup tre dager til ende. Jeg synes det er litt kult, jeg. Hvorfor kan ikke folk bare få gjøre som de vil da, hvis de har penger nok? Synes ikke det gjør noe med sånne fargeklatter i lille Norge. Om ikke annet så får vi noe å snakke om. Det virker som Stordalen elsker å stelle i stand selskap for venner, har han ikke hatt maskeradeball tidligere? Jeg tror festene til Stordalen er helt spektakulære og skulle GJERNE opplevd noe sånt. Ja, så enkel og overflatisk er jeg! Enig! Håper jeg blir bedt neste gang!
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #37 Skrevet 13. juni 2010 Jeg tenkte det samme. Hadde ikke sagt nei til en helg i sus og dus i Marokko Sier litt om dere.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #38 Skrevet 13. juni 2010 Jeg tenkte det samme. Hadde ikke sagt nei til en helg i sus og dus i Marokko Sier litt om dere.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #39 Skrevet 13. juni 2010 Jeg tenkte det samme. Hadde ikke sagt nei til en helg i sus og dus i Marokko Sier litt om dere.
Marabou Skrevet 13. juni 2010 #40 Skrevet 13. juni 2010 Måtte le litt av et innslag om dette på TV2-nyhetene i går. Petter sa, så er det sååååå hyggelig å ha med oss 200 av våre aller nærmeste venner, mange har vi jo ikke sett på mange år. Vet ikke helt jeg, men det er noe med "nærmeste venner" og "ikke sett på mange år" som ikke rimer helt :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå