Gå til innhold

stordalens bryllup.

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

han har visstnok brukt 400 millioner kroner på dette bryllupet.

hva skjer med en slik persons hjerne mtp pengebruk?

Greit nok, de ønsket ikke gaver, men heller at folk skal gi til rengskogsfondet og diverse.

hva hvis han heller ønsket seg noen små-ting og ga bort halvparten av det dette bryllupet koster til regnskogsfondet?

jeg syns det hele virker så patetisk der han og konen gunhild kommer spankulerende som de var kongelige selv for å gi sitt intervju til sin medbrakte journalist ned til marokko.

de virker så pr-kåte og de virker som om de tror de er kongelige.

jeg blir skikkelig flau over å se de på vg-tv jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så lei av å høre om det bryllupet. Enig med deg i at det blir pr-kåthet og jåleri av dimensjoner.

Skrevet (endret)

Hvem er han stordalen (jeg vet hvem han er, men hvorfor så mye oppstyr rundt han? Virker som han lager oppstyret selv)?

Hvorfor er han kjent (finnes mange andre med hans bakgrunn men de holder da ikke på sånn for det)?

Hvem er denne kona hans?

Jåleri til de grader!! Og nei, ikke kall meg misunnelig. Hadde ikke dratt og støttet noen slikt om jeg så fikk slengt tusenlapper etter meg. :fnise:

Du er ikke den eneste som blir flau TS. ;)

Endret av Sæzzy
Gjest Bianca26
Skrevet

han har visstnok brukt 400 millioner kroner på dette bryllupet.

hva skjer med en slik persons hjerne mtp pengebruk?

Greit nok, de ønsket ikke gaver, men heller at folk skal gi til rengskogsfondet og diverse.

hva hvis han heller ønsket seg noen små-ting og ga bort halvparten av det dette bryllupet koster til regnskogsfondet?

jeg syns det hele virker så patetisk der han og konen gunhild kommer spankulerende som de var kongelige selv for å gi sitt intervju til sin medbrakte journalist ned til marokko.

de virker så pr-kåte og de virker som om de tror de er kongelige.

jeg blir skikkelig flau over å se de på vg-tv jeg.

Kunne ikke vært mer enig. DEt er kvalmt. Ja han er rik, ja han eier en hotellkjede, men come on. SÅÅ important er han ikke. Bare så det er sagt også, og litt off topic. Brudekjolen hennes var GRUUUUSOM!!

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg skjønner at han er lykkelig og jeg skjønner også at han ønsker å feire.

Men jeg synes faktisk dette er en smule harry: se hvem jeg har råd til å invitere da liksom. Og den miljøprofilen han liksom skal forfekte kan han stikke opp en viss plass. Æsj ...

Gjest Bianca26
Skrevet

Jeg skjønner at han er lykkelig og jeg skjønner også at han ønsker å feire.

Men jeg synes faktisk dette er en smule harry: se hvem jeg har råd til å invitere da liksom. Og den miljøprofilen han liksom skal forfekte kan han stikke opp en viss plass. Æsj ...

Jojo så klart, men han kan da feire et bryllup som andre normale mennesker

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig. DEt er kvalmt. Ja han er rik, ja han eier en hotellkjede, men come on. SÅÅ important er han ikke. Bare så det er sagt også, og litt off topic. Brudekjolen hennes var GRUUUUSOM!!

t.s her.

Det er jeg og mener. hvor viktig får det an å gjøre seg selv?

Enig ang. brudekjolen. Den har de kastet penger ut av vinduet for å fått sydd, også ser den ikke en gang bra ut jaja...

det som irriterer meg ved det hele er den ansvarsløse bruken av penger.

om man har flust dem dem betyr vel ikke at man må kaste dem og spyle dem ned i do?

syns de kunne gitt mer til veldeighet.

de spyttet inn på slutten av en artikkel at gavene gikk til regnskogsfondet. som sagt: syns de kunne spyttet i mer til veldedighet.

Gjest Bianca26
Skrevet

t.s her.

Det er jeg og mener. hvor viktig får det an å gjøre seg selv?

Enig ang. brudekjolen. Den har de kastet penger ut av vinduet for å fått sydd, også ser den ikke en gang bra ut jaja...

det som irriterer meg ved det hele er den ansvarsløse bruken av penger.

om man har flust dem dem betyr vel ikke at man må kaste dem og spyle dem ned i do?

syns de kunne gitt mer til veldeighet.

de spyttet inn på slutten av en artikkel at gavene gikk til regnskogsfondet. som sagt: syns de kunne spyttet i mer til veldedighet.

Han er rett og slett stormannsgal. Tror penger gjør noe med folk som ikke er helt bra. Tror ikke så rike folk klarer å se helt verdien i penger. De betaler alt det skal være fordi de har råd til det uansett.

Skrevet

Vil og si en ting til. Jeg syns det er flaut og litt skuffende å se Dæhlie der, og andre som har oppnådd noe på en helt annen måte måte enn stordalen ved å møte opp på et slikt pengekastebruk i det hele tatt.

Hadde det vært meg hadde jeg takket nei jeg altå. :forvirret:

Gjest Blondie65
Skrevet

Vil og si en ting til. Jeg syns det er flaut og litt skuffende å se Dæhlie der, og andre som har oppnådd noe på en helt annen måte måte enn stordalen ved å møte opp på et slikt pengekastebruk i det hele tatt.

Bob Geldof ...

Ja jeg synes også det er skuffende. Men disse er nå en ting, det er mer harry at et bryllup blir brukt til et sånt "se hvor rike vi er da - men vi gir til regnskogen asså". :spy:

Jeg har egentlig tidligere hatt litt sansen for Stordalen - men ikke etter dette.

Gjest Bianca26
Skrevet

Hæ hva er det for noe viktig Dæhlie har gjort da utenom å gå på langrennsski og vinne i ol? Og dessuten få fattige små kinesere til å sy klær i hans klesmerke for luselønn?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Han er rett og slett stormannsgal. Tror penger gjør noe med folk som ikke er helt bra. Tror ikke så rike folk klarer å se helt verdien i penger. De betaler alt det skal være fordi de har råd til det uansett.

Ja jeg syns og han virker stormannsgal, pr-kåt, og alt for glad i blitzen.

De fleste skyr liksom blitzen, journalister o.l, mens han oppfordrer til det ved å vise: "se alt jeg har".

Herregud, han er snart 50 år, og oppfører seg som han er under tyve.

Og denne kona står der og bare elsker petter stordalen. Hun sa etternavnet. Er de ikke fortrolige nok med hverandre til å kalle hverandre med fornavn? Hørtes bare så rart ut. :fnise:

hilsen ts.

Skrevet (endret)

Bob Geldof ...

Ja jeg synes også det er skuffende. Men disse er nå en ting, det er mer harry at et bryllup blir brukt til et sånt "se hvor rike vi er da - men vi gir til regnskogen asså". :spy:

Jeg har egentlig tidligere hatt litt sansen for Stordalen - men ikke etter dette.

Jeg og, men når jeg så dette ble jeg helt matt.

Vet at de rike ofte får pes pga rikdommen de har og pga hvordan de disponerer den, eller ikke disponerer den, men dette tar egentlig kaka.

Den regnskog-greia dems kan de nesten spare seg for. Virker veldig planlagt da de på forhånd vet de vil få kritikk.

Venter nå på at noen skal skrive janteloven, osv.

handler ikke om det, men hvis man først er så innmari miljøbevisst så holder man ikke et slikt bryllup i første om gang, som trolig er forurensende nok i seg selv, og man kutter gjerne drastisk ned på utgiftene og, og gir til ting som er viktig for verden og miljøet.

Endret av Sæzzy
Skrevet

Hæ hva er det for noe viktig Dæhlie har gjort da utenom å gå på langrennsski og vinne i ol? Og dessuten få fattige små kinesere til å sy klær i hans klesmerke for luselønn?

Trodde han var allright jeg. Visste ikke dette med klesmerket som ble solgt for luselønn.

Men da sier det vel seg selv hvorfor han stiller på noe slikt.

Er det slik at vi nå kan se hvem av "kjendissene" som har litt vett i hodet og ikke, mtp de som dukker opp der, og ikke? :ler:

Lurer på om noen har sagt nei til dette bryllupet.

Gjest Bianca26
Skrevet

Trodde han var allright jeg. Visste ikke dette med klesmerket som ble solgt for luselønn.

Men da sier det vel seg selv hvorfor han stiller på noe slikt.

Er det slik at vi nå kan se hvem av "kjendissene" som har litt vett i hodet og ikke, mtp de som dukker opp der, og ikke? :ler:

Lurer på om noen har sagt nei til dette bryllupet.

De får jo en skikkelig heidundrande fest da. Og ferietur i Marokko. Sikkert ikke mange som sier nei til det.

Gjest Blondie65
Skrevet

Men ...

Det er jo kronprinsessebryllup om en uke i Sverige vet du, og Stordalen ville vel sørge for at hans også blir husket. Jaja men sann ... Vi skal huske harry-bryllupet ditt minst til skilsmissen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

De får jo en skikkelig heidundrande fest da. Og ferietur i Marokko. Sikkert ikke mange som sier nei til det.

Hadde jeg hatt så god økonomi hadde jeg sagt nei når jeg så hvordan pengene ble brukt. Hadde jeg hatt så god økonomi hadde jeg ikke holdt et slikt bryllupp i det hele tatt, jeg hadde mye heller kuttet ned på kostnadene og gitt til organiasjoner som virkelig trenger det.

Hegnar har takket ja ser jeg. Sier litt om han, og om hvorfor han skyr vg-tv.

Mh Irene.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg visste ikke en gang at fyren hadde giftet seg, så jeg måtte se om jeg kunne finne litt om dem på google.

Også på Gardermoen ble gjestene hilst av gårde til Marrakesh med pomp og prakt. Gjestene fikk sushi og champagne på flyplassen, og et korps spilte for dem i det de gikk om bord. I terminalbygningen var det rullet ut en rød løper som gjestene fikk gå på helt til rullebanen, og alle de ansatte var for anledningen kledd i bunad.

Er det mulig? Littegrann overdrevent, kanskje? Bare litt? :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men ...

Det er jo kronprinsessebryllup om en uke i Sverige vet du, og Stordalen ville vel sørge for at hans også blir husket. Jaja men sann ... Vi skal huske harry-bryllupet ditt minst til skilsmissen.

Dette tenkte jeg og på. Han måtte jo time det enten før eller etter hennes bryllup. At han i det hele tatt setter seg i samme bås som de kongelige sier jo litt. Tror det er på tide at han lander snart ja.

ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...