Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2002 #1 Del Skrevet 1. mai 2002 Jeg er 22, Hun er 18, Jeg har hatt relativt lite sex i forhold til henne, hun har vært sammens med 2 idioter som KUN ville ha sex og fint lite annet.. Etter litt frustrasjon og diskusjoner om emnet kom det da fram at hun var lei av sex! Irriterende for meg som liker sex, er ganske tilfreds med meg selv. Så det jeg lurer på, er hun lei sex forde de 2 andre hun har vært sammens har vært for fokusert på sex eller kan dette ha noe med et dårlig selvbilde å gjøre? for jeg vet at det dårlige selvbildet er der.. skal jeg være tålmodig og håpe på mere eller prøve finne meg en monogam nymfoman? Hilsen - c0n - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2002 #2 Del Skrevet 1. mai 2002 Svaret vet du selv om du er glad i henne eller bare en dust av en gutt som kun er ute etter sex du også.... som de 2 andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 1. mai 2002 #3 Del Skrevet 1. mai 2002 ...men det er jo kjipt å være i et forhold hvor sex er et slags ikke-tema, da... Er jo liksom det med sex og sånn som, når alt kommer til alt, er litt vesentlig at fungerer i et forhold... Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2002 #4 Del Skrevet 1. mai 2002 Takk til Nelle, vil bare legge til at jeg er ikke så kravstor.. jeg kan til enhver tid erstatte sex med intim kos eller noe sånt.. men vi ser hvernandre sjelden hver dag.. og hennes argument var "er lei sex, orker ikke ha det hver dag", hva vil det si, ha sex de dagene vi møtes bare det ikke overlapper hverandre, er man uheldig og bare får sett hverandre i helga, hva da? kvotta blir lissom 1 gang i løpet av helga? Jeg er en veldig "kontakt" person.. elsker kos, sex, lek og nærhet.. men det jeg etgentlig lurer på, kan dette ha noe med selvbildet hennes å gjøre, at hun ikke er fornøyd med kroppen sin mens jeg er fornøyd og tilsynelatende er jeg ikke alene om å tro det.. selvbilde kan fikses på over tid og tålmodighet.. men rett og slett bare lei blir det værre med.. Hilsen - c0n - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2002 #5 Del Skrevet 1. mai 2002 Hei Har selv opplevd å være god nok for "en ting" i et forhold. (Jeg hadde for lite erfaring med parforhold, lot meg dessverre bruke + at drittsekken skrøt av det til de ekle vennene sine). Dette har ført til at jeg i mitt nåværende forhold lett føler meg brukt når vi har sex, selvom jeg innerst inne vet at han bryr seg om hele meg. Da kommer tårene fort. Tror du må ta tiden til hjelp, og være nøye med å gjøre andre ting enn å ha sex sammen med henne. Ros henne gjerne for positive trekk ved henne. Små positive drypp over lang tid kan hjelpe bra. Slett ikke sikkert hun er lei av sex, bare av måten sex får henne til å føle seg på. Lykke til. Ida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 1. mai 2002 #6 Del Skrevet 1. mai 2002 Er enig med ida. Hun er bare 18 år. Hvis hun har blitt utnyttet sexuelt (ja, det fins grader...) av to gutter før deg, må hun ha vært enda yngre da dette begynte. Nå føler hun kanskje at nok er nok, at hun vil ha kontroll med sin egen kropp igjen. At det ikke gir henne noe. Det verste du gjør er å presse henne til å ha sex hver gang dere møtes. Du oppnår at hun ser på deg som ekkel, at hun ikke nyter deg i det hele tatt, bare later som for å få deg til å bli fornøyd. Slik sex er umoden, og ikke akkurat noe å skryte av. Du har antagelig aldri kjent henne skikkelig tent, det er en helt annen opplevelse! Våt, vill, aktiv.... har ikke noe annet råd enn å tilfredstille deg selv før dere møtes, ta det med ro, hold deg i form, kle deg sexy og vær der for henne. Til slutt vil hun selv til sin forbløffelse få lyst på deg, måtte forføre deg (siden du gjør dg litt kostbar ) La henne være "øverst" både fysisk og psykisk. Hvis dette går etter planen vil det være verdt strevet. Tro meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #7 Del Skrevet 8. mai 2002 Hmmmm.... det går å være i et forhold uten sex, bare spør meg. Jeg får bare ta det som en positiv overraskelse de få gangene det skjer noe. For meg er sex utrolig viktig i et forhold, men hva gjør man når man elsker jenta så utrolig høyt? Jeg velger i allefall å forsøke og se hvor det bærer hen..... Hun kan jo plutselig få tilbake lysten.... Kevin Som håper og drømmer og fantaserer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå