Gjest Bond Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Vel.. Har hatt det litt travelt for noen dager, og dermed har ikke fått med meg de første kampene, men nå blir det skikkelig VM-modus her i huset. Nesten litt gla jeg ikke så på England-USA i går, siden den tabben var litt grusom.. men nå gleder jeg meg framover Jeg holder med England, og har egentlig ikke hatt noe tid å sette meg virkelig inn i alle lagene i år, men helt førsteutkast: Gruppe A - Frankrike, Mexico Gruppe B - Argentina, Korea Gruppe C - England, USA Gruppe D - Tyskland, Serbia Gruppe E - Nederland, Japan Gruppe F - Italia, Paraguai Gruppe G - Brasil, Portugal Gruppe H - Spania, Chile Så - hvem holder dere med, hvem tipper dere som vinner?
Gjest najki Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Jeg synes det er artig å se på de store. Har ingen kjempefavoritt, men jeg er en smule anglofil så det hadde vært gøy med et godt VM for England. Ellers håper jeg årets vinner er et fairspillende lag som spiller morsom fotball - et skikkelig publikumslag!
Gjest Bond Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Vel.. sånt sett gleder jeg meg til Ghana kamp.. Sist var de jo utrolig underholdende å se på :gjeiper: Hvem trenger forsvar hvis man kan angripe?
Daenrys Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Mitt favorittlag er Tyskland. Har til og med kjøpt meg drakten deres. Liker også Japan og England da. Blir spennede å se hvem som vinner til slutt! Men må innrømme at jeg ikke er så begeistra for de vuvuzulaene. :gjeiper:
ilcrappo Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 Vel.. Har hatt det litt travelt for noen dager, og dermed har ikke fått med meg de første kampene, men nå blir det skikkelig VM-modus her i huset. Nesten litt gla jeg ikke så på England-USA i går, siden den tabben var litt grusom.. men nå gleder jeg meg framover Jeg holder med England, og har egentlig ikke hatt noe tid å sette meg virkelig inn i alle lagene i år, men helt førsteutkast: Gruppe A - Frankrike, Mexico Gruppe B - Argentina, Korea Gruppe C - England, USA Gruppe D - Tyskland, Serbia Gruppe E - Nederland, Japan Gruppe F - Italia, Paraguai Gruppe G - Brasil, Portugal Gruppe H - Spania, Chile Så - hvem holder dere med, hvem tipper dere som vinner? Tradisjonelt har jeg holdt med Frankrike, men de er så pissdårlige for tiden at jeg har null tro på dem. Laget er rett og slett for dårlig. Med unntak av Ribery så er det like kreativitet å spore. I tillegg så er treneren deres omtrent på nivå med norske bedriftslagstrenere. Han skal visstnok være veldig opptatt av astrologi, og det påstås at han ikke tok med Pires i forrige VM-tropp pga. at horoskopet hans ikke var fordelaktig De som kjenner meg vil sannsynligvis klassifisere meg som lettere fotballgal, og det som gjelder er engelsk klubbfotball (dvs. et bestemt engelsk lag). Men jeg heier likevel ikke på Englands landslag. Det har jeg aldri gjort. Jeg finner det faktisk ganske artig når de konstant feiler. Før ethvert mesterskap er alltid engelsk presse overbevist om at de er verdens beste for så å snu og rakke ned på eget lag. Det er like morsomt hver gang. Når det er sagt, så mener jeg faktisk at England har et mye mer balansert lag i år enn tidligere år, og kan gjøre det ganske bra. De har riktignok et keeperproblem, og muligens et stopperproblem også nå, men de burde komme seg til kvartfinalen i alle fall. Det kunne vært interessant om de vant VM, utelukkende for å se om Erik Soler holder ord og gnager av seg beinet under kneet uten bedøvelse. Skal jeg være ærlig tror jeg de er sjanseløse på seier. Ellers så holder jeg med de lagene som jeg mener spiller best fotball. Og her er stiller Nederland i en særklasse. Spania spiller også veldig bra. Dessuten så har de inkarnasjonen av Gud på laget sitt, og det er alltids en fordel Ser man på helheten mener jeg de har det klart beste laget. De har den beste keeperen (her er det uavgjort med Italia), den klart beste midtbanen og det klart beste angrepet. Derfor vil jeg være så kjedelig å tippe Spania som vinnere.
Savio Skrevet 13. juni 2010 #7 Skrevet 13. juni 2010 Frankrike. Savner kongen, Zizou, legendarisk. Men gutta fikser det. Frankrike har en tendens til å spille seg opp i mesterskap. Vive la France! Vi får se.
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/VM_i_fotball_2010
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juni 2010 #9 Skrevet 13. juni 2010 Håper Ghana får grisebank i de neste to kampene. Antony Annan er en dritt av en fotballspiller! Så lenge han er på laget ønsker jeg Ghana til helvete. Samme med Nigeria. herregud for en bruk av albuer! Forøvrig håper jeg Mexico, Spania eller Argentina vinner. Tenk å få en Argentina - England kamp igjen! Dæven så juling England ville fått
ilcrappo Skrevet 13. juni 2010 #10 Skrevet 13. juni 2010 Frankrike. Savner kongen, Zizou, legendarisk. Men gutta fikser det. Frankrike har en tendens til å spille seg opp i mesterskap. Vive la France! Vi får se. Tja. Med unntak av forrige VM har de stort sett startet dårlig og bare blitt dårligere utover i turneringen Men med Domenech ved roret kan man nesten ikke vente noe annet.
Gjest Bond Skrevet 13. juni 2010 #11 Skrevet 13. juni 2010 Ah.. fotballgale mennesker er bare fint Jeg så mye mer fotball før, men har i de siste årene sett mer på sykling faktisk. Men VM må jo man se på! Så Messi er Guden selv? Vel - Spania har jo tidligere også være et lag som ofte ikke fullfører potensialet de har, får se om EM-seier har gjort at de har kommet over den forbannelsen. Det med England er at.. vel.. hver eneste forbanna gang tenker jeg at "nå denne gangen er det ikke så gale, de har absolutt bedre lag enn sist".. og det skjer alltid noe idiotisk. Men man blir jo vant til å bli skuffet hver gang, mens innerst inne håper man..
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juni 2010 #12 Skrevet 13. juni 2010 Tja. Med unntak av forrige VM har de stort sett startet dårlig og bare blitt dårligere utover i turneringen Men med Domenech ved roret kan man nesten ikke vente noe annet. Andre som så hvor ulidelig kjedelig de spilte? Og hvor total mangel på fantasi det var i spillet? Hvor vanskelig er det å spille en eneste ball på ving?
Gjest Bond Skrevet 13. juni 2010 #13 Skrevet 13. juni 2010 Forøvrig håper jeg Mexico, Spania eller Argentina vinner. Tenk å få en Argentina - England kamp igjen! Dæven så juling England ville fått
Gjest Bond Skrevet 13. juni 2010 #14 Skrevet 13. juni 2010 PS, FIFAs egen sideer mye finere for oversikt enn wiki.. Synes jeg da.
ilcrappo Skrevet 13. juni 2010 #15 Skrevet 13. juni 2010 Andre som så hvor ulidelig kjedelig de spilte? Og hvor total mangel på fantasi det var i spillet? Hvor vanskelig er det å spille en eneste ball på ving? Det er artig at Domenech velger å ikke bruke vingen Malouda fra start. Malouda var en av PLs beste spillere i fjor og Frankrikes mest kreative spiller sammen med Ribery. Men Domenech kommer visstnok ikke overens med ham. Det var faktisk mange som trodde at Domenech ikke kom til å ta ham med i troppen. Det har muligens noe å gjøre med gale stjernetegn.
ilcrappo Skrevet 13. juni 2010 #16 Skrevet 13. juni 2010 PS, FIFAs egen sideer mye finere for oversikt enn wiki.. Synes jeg da. Eller dersom du vil ha med aktuelle TV-kanaler også: http://www.fotballen.eu/vm2010/tv/index.html
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juni 2010 #17 Skrevet 13. juni 2010 Det er artig at Domenech velger å ikke bruke vingen Malouda fra start. Malouda var en av PLs beste spillere i fjor og Frankrikes mest kreative spiller sammen med Ribery. Men Domenech kommer visstnok ikke overens med ham. Det var faktisk mange som trodde at Domenech ikke kom til å ta ham med i troppen. Det har muligens noe å gjøre med gale stjernetegn. Oh my lord... Hvordan får slike folk jobb? Frankrike har spillere til å kunne briljere, og så får han lov å ødelegge alt?
ilcrappo Skrevet 13. juni 2010 #19 Skrevet 13. juni 2010 Så Messi er Guden selv? Vel - Spania har jo tidligere også være et lag som ofte ikke fullfører potensialet de har, får se om EM-seier har gjort at de har kommet over den forbannelsen. Messi nei! Han kan godt få lov til å være profet, men GUD spiller i PL (i alle fall per i dag). Dessuten så er Messi argentinsk. Men det vet jeg at du egentlig var klar over.
Gjest hogwash Skrevet 13. juni 2010 #20 Skrevet 13. juni 2010 Jeg gledet meg som en unge til fotball VM. Klarer ikke se mer etter 1.5 kamper pga. den jæ*** vuvuzelaen. Mulig det er jeg som irriterer meg lett, men fotball uten lyd er ikke det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå