Gå til innhold

Skreddersydd

Gjest najki

Anbefalte innlegg

Gjest najki

Jeg skal til Thailand i sommer og der er er det jo plenty skreddere. Det ønsker jeg jo å utnytte og tenker å få sydd meg litt forskjellig, men er litt usikker på hva.

Tenker å få sydd en dress og noen skjorter iallefall, og mannen skal jo også få sydd en dress. Kanskje en kjole som matcher hans slips e.l.

Har dere noen forslag på hva jeg bør få sydd meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest najki

Takk for gode tips!

Det med bilder var kjempesmart! Skal begynne å samle nå slik at jeg kan få vist fram det jeg ønsker når jeg kommer ned!

Kom gjerne med flere forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg også ville gått for en cocktailkjole, en litt kort finkjole altså. En med god fit, gjerne vintage 50-talls inspirtert. De kjolene ser jo ikke bra ut med mindre de har skikkelig god passform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg poster gjerne flere bilder! Men kan du si litt om hvor gammel du er, kroppsfasong, snitt, farger du liker osv? Da blir det litt lettere å finne aktuelle plagg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest najki

Jeg er 22, litt uproposjonert med litt for mye rundt magen. Av snitt på kjoler liker jeg empiriestil og høyt liv. Ellers stil som ikke framhever magen da jeg ikke er helt fornøyd med denne.

Av farger er jeg veldig glad i blått, brunt, svart. Det var kjipe farger når jeg lista dem opp sånn som det der, hehe! Er definitivt åpen for andre.

Har en litt sporty stil per nå, med t-skjorter med trykk, hettejakker og jeans. Ønsker å legge den om og få en mer voksen stil og ser på dette som en fin mulighet til å få bytta ut litt. Gjerne litt casual-fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg ville ha fått skreddersydd er en jakke eller fler! Trenchcoats både korte og lange.

Elelr ville jeg som mange andre skriver, fått sydd en kjole som virkelig passer, og er laget kun til deg, og dine mål:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gjort dette mange ganger. Og jeg har tatt med meg mine egene favoritt-plagg

og bedt de kopiere dem.

Hadde kåpe til noen tusen kr, den ble kopiert til min eksakte form. Litt justeringer med dypere lommer osv, ville ha min med mørke grå kasjmir med grå knapper. Orginalen var anderledes i fargene. Elsker den. Betalte 1000 kr.

Når det står en pris utenfor en skredder; sjekk om den dekker jobb og tekstil, og da vil du svar Nei. Så ikke gå på smell. Sikhene er 7 generasjons tekstil-arbeidere og vil gi best jobb. Dette er bare mine egene observasjoner asså.

Typen min og jeg har oxo fått sydd hele dresser. Nydelig jobb! Har brukt dem i 4 år, og de har mye fine magasiner der nede. Som på frisøren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...