Gjest SmallTalk Skrevet 18. juli 2010 #121 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Tror ikke det var tilfelle her, -BH'en satt jo stramt på alle de feile plassene, men uansett så jobber jeg i en helsekostbutikk.. Blir litt feil å dra den; "vel, vi har en omega3 her, og den blir enda mer effektiv hvis du bruker riktig BH-str!" ? Ser den, gitt! Eller "Betakaroten kombinert med riktig BH vil gi deg en strålende brunfarge i sommer". Kanskje ikke det helt ideelle å si til en kunde? Jeg var i Tyskland i fjord høst, og der sleit jeg med å finne en BH som var i riktig størrelse. Selv de store magasinene med ekstremt utvalg av BH'er hadde ikke mindre omkrets enn 70. Når jeg gikk på gaten, så fikk jeg direkte vondt. Samtlige damer hadde BH som stoppet mellom skulderbladene, og selv samboeren mente at det så vondt ut, og han har ikke peil på hvordan en BH skal sitte. Endret 18. juli 2010 av SmallTalk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 18. juli 2010 #122 Del Skrevet 18. juli 2010 90H, får tak i det i undertøysbutikker, men da er det i en stil som stort sett passer best til inntørka pensjonister. Kjøper det på bravissimo.com jeg.... Alltid supertfornøyd med kjøpene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 18. juli 2010 #123 Del Skrevet 18. juli 2010 Ser den, gitt! Eller "Betakaroten kombinert med riktig BH vil gi deg en strålende brunfarge i sommer". Kanskje ikke det helt ideelle å si til en kunde? MarilynM, SmallTalk! Men da kan man ihvertfall ikke klage på "lite service instilt bekjenning" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 18. juli 2010 #124 Del Skrevet 18. juli 2010 Tror ikke det var tilfelle her, -BH'en satt jo stramt på alle de feile plassene, men uansett så jobber jeg i en helsekostbutikk.. Blir litt feil å dra den; "vel, vi har en omega3 her, og den blir enda mer effektiv hvis du bruker riktig BH-str!" ? Mente ikke nødvendigvis at det var derfor hun du så hadde feil størrelse, jeg bare kom på at jeg selv kjente noen med nettopp det problemet når du nevnte for stor omkrets, og jeg antar at det finnes flere som sliter med det samme Jobber du i helsekostbutikk har du jo faktisk en god innfallsvinkel (litt avhengig av hva folk sliter med). "En god BH er gull verdt for ryggen din, slik at du slipper feil vektfordeling og ryggplager, eller forverring av eksisterende plager. Det gjør også mye for holdningen". Den er jo grei å bruke om noen kjøper holdningskorsett, skosåler med støtdemping, oljer eller piller mot muskel eller leddverk, yogamatte osv. Kanskje ikke like relevant om vedkommende er ute etter betakaroten eller mild såpe, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 20. juli 2010 #125 Del Skrevet 20. juli 2010 Er jo mange som har 70F som har silikon pupper da:P var bare et spm Jeg har 60 JJ Daniel, og jeg har ikke silikonpupper. Jeg har smal midje, og store pupper, men de ser ikke superstore ut, fordi midja er så smal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 20. juli 2010 #126 Del Skrevet 20. juli 2010 Noen som kunne trengt til hjelp til bh-shopping må være Katy Perry. Leste på side2 om den "nye" kroppen hennes hvor hun vandrer rundt i en bikini. Stakkars henne, siden bikinitoppen er laaaangt opp på ryggen. Må jo være veldig tungt i skuldrene slik som toppen sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 20. juli 2010 #127 Del Skrevet 20. juli 2010 Hun har alt for stor omkrets på bikinitoppen, ja. Ser skikkelig ubehagelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosaprosa Skrevet 20. juli 2010 #128 Del Skrevet 20. juli 2010 virker som mange veit litt om bh str her. jeg bruker 75c eller 70d, jeg er 75 cm i omkrets under puppene (og det samme rundt midjen). Da tenker jeg 75 i bh? Men da ligger ikke spilene inntil huden, så jeg trøkte på meg en i str 70d og den lå inntil, men er ikke det egentlig for lite for meg? Selve cupen sitter ganske likt på 75c og 70d, men tror kanskje de er feil, da cupen såvidt dekker over brystvortene, skal ikke cupen dekke litt høyere opp på puppen enn det? Har ikke fått somlet meg til å målt meg enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 20. juli 2010 #129 Del Skrevet 20. juli 2010 virker som mange veit litt om bh str her. jeg bruker 75c eller 70d, jeg er 75 cm i omkrets under puppene (og det samme rundt midjen). Da tenker jeg 75 i bh? Men da ligger ikke spilene inntil huden, så jeg trøkte på meg en i str 70d og den lå inntil, men er ikke det egentlig for lite for meg? Selve cupen sitter ganske likt på 75c og 70d, men tror kanskje de er feil, da cupen såvidt dekker over brystvortene, skal ikke cupen dekke litt høyere opp på puppen enn det? Har ikke fått somlet meg til å målt meg enda.... Du skal alltid trekke fra 6-10cm fra det du måler rundt, så 75cm er garantert for stort for deg Så ja, 70 er nok mer riktig, er du ganske smal kan du prøve deg på 65cm, men det blir trolig for stramt. Jeg vet jo egentlig ikke siden jeg ikke ser deg Hvis den sitter riktig rundt, men cupen virker feil, så gå opp en cupstørrelse, prøv feks 70DD eller 70E. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 20. juli 2010 #130 Del Skrevet 20. juli 2010 Selve cupen sitter ganske likt på 75c og 70d, men tror kanskje de er feil, da cupen såvidt dekker over brystvortene, skal ikke cupen dekke litt høyere opp på puppen enn det? Det kommer helt an på hva slags type BH det er. Noen skal dekke mer, noen skal ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 20. juli 2010 #131 Del Skrevet 20. juli 2010 Prøvde BH'er på Change i helgen, da passet ikke 70J i cupen, jeg trengte større... Derfor vet jeg ikke hvilken størrelse jeg trenger, men iallefall 70K. Kan ikke handle BH'er på nettet, man vet ALDRI om de vil passe. Må prøve de først. Og jeg er sjeldent i utlandet, så da blir det dyre BH'er. Men til bursdagen min skal kjæresten min ta meg med til "Det lille under" på Paleet i Oslo. Der koster BH'ene minst det dobbelte av på Change, men de er helt sykt gode og fine BH'er!! Har ca.10 stykker derfra, og de har jeg hatt i mange år! Og noen her nevnte Shockabsorber sportsbh, den er faktisk så god som den lover! :D ' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 20. juli 2010 #132 Del Skrevet 20. juli 2010 Loveli, hva med 65J, eller JJ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 20. juli 2010 #133 Del Skrevet 20. juli 2010 Nei, det var som sagt CUPEN som ikke passet. 65J har jo en mindre cup enn 70J, så 65J passer nok neppe til meg. Og 65JJ er jo det samme som 70J, så jeg tror du leste innlegget mitt feil? Uansett så fører ikke Change større cuper enn J, så jeg får ikke handlet der... Og min erafring er at de forskjellige merkene har forskjellige størrelser. Change har sykt små cup'er, så jeg får nok tak i noe i en annen butikk, da kanskje i en mindre og "letterefunnet" størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 20. juli 2010 #134 Del Skrevet 20. juli 2010 Leste det ikke feil, tror jeg, men var litt utydelig, mellom J og K er det JJ (I enkelte merker og designer osv) Jeg har også opplevd at om jeg har gått ned i omkrets, så har skåla passet i en str større, selv om det egentlig er "det samme". JEG har også kjøpt en med for liten omkrets, med forlenging, og da har skålene passet. Jupp, det er ikke bare lett, men prøving og feiling, og hurra meg rundt. Jeg tipser om LaLina i Oslo. På Change finner jeg aldri noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosaprosa Skrevet 20. juli 2010 #135 Del Skrevet 20. juli 2010 Du skal alltid trekke fra 6-10cm fra det du måler rundt, så 75cm er garantert for stort for deg Så ja, 70 er nok mer riktig, er du ganske smal kan du prøve deg på 65cm, men det blir trolig for stramt. Jeg vet jo egentlig ikke siden jeg ikke ser deg Hvis den sitter riktig rundt, men cupen virker feil, så gå opp en cupstørrelse, prøv feks 70DD eller 70E. Oj er det så mye man skal trekke fra ja! Må jo i spesialbutikk jeg og da, for å få tak i de størrelsene, får prøve det. Men hjertlig takk for svar,det skal ikke være så lett:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosaprosa Skrevet 20. juli 2010 #136 Del Skrevet 20. juli 2010 Det kommer helt an på hva slags type BH det er. Noen skal dekke mer, noen skal ikke. er det ikke stor fare for at nipplene blir synlige når man bøyer seg frem da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 20. juli 2010 #137 Del Skrevet 20. juli 2010 virker som mange veit litt om bh str her. jeg bruker 75c eller 70d, jeg er 75 cm i omkrets under puppene (og det samme rundt midjen). Da tenker jeg 75 i bh? Men da ligger ikke spilene inntil huden, så jeg trøkte på meg en i str 70d og den lå inntil, men er ikke det egentlig for lite for meg? Selve cupen sitter ganske likt på 75c og 70d, men tror kanskje de er feil, da cupen såvidt dekker over brystvortene, skal ikke cupen dekke litt høyere opp på puppen enn det? Har ikke fått somlet meg til å målt meg enda.... Kan variere veldig mye med modell hvordan cup'en sitter. Stor forskjell på en balconette bh og en mer "normal" t-shirt bh. Høres ut som 70 kan være passende til deg Og så prøver du, både D cup og E cup (varierer fra merke til merke og modell til modell), prøver til du finner noe som sitter perfekt og som du liker Pleier å ordne seg for kjekke jenter Forskjellen mellom en faghandel (høres mye bedre ut enn "spesialbutikk" ) og en annen butikk hvor de selger undertøy i tillegg til mye annet er stoor (en ren fornøyelse ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 20. juli 2010 #138 Del Skrevet 20. juli 2010 er det ikke stor fare for at nipplene blir synlige når man bøyer seg frem da? Hvis brystvortene synes når du bøyer deg fram så sitter ikke BH-en slik den skal. Jeg har en som slutter av like over dem, og det er ikke noe problem i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosaprosa Skrevet 20. juli 2010 #139 Del Skrevet 20. juli 2010 Kan variere veldig mye med modell hvordan cup'en sitter. Stor forskjell på en balconette bh og en mer "normal" t-shirt bh. Høres ut som 70 kan være passende til deg Og så prøver du, både D cup og E cup (varierer fra merke til merke og modell til modell), prøver til du finner noe som sitter perfekt og som du liker Pleier å ordne seg for kjekke jenter Forskjellen mellom en faghandel (høres mye bedre ut enn "spesialbutikk" ) og en annen butikk hvor de selger undertøy i tillegg til mye annet er stoor (en ren fornøyelse ) Ja for den e-cupen er jo som sagt umulig å finne i de vanlige butikkene! Men da får jeg prøve det! Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosaprosa Skrevet 20. juli 2010 #140 Del Skrevet 20. juli 2010 Hvis brystvortene synes når du bøyer deg fram så sitter ikke BH-en slik den skal. Jeg har en som slutter av like over dem, og det er ikke noe problem i det hele tatt. hmm.. nei du har vel rett:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå