Gå til innhold

BH størrelse

Gjest Bell

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Virker som det er mange her som har en størrelse 70 i omkrets (akkurat som jeg), kanskje det er derfor de bhene er vanskelige å finne? De er alltid utsolgt! :fnise: Skal vi organisere en kampanje, jentene, "Få flere bher av størrelse 70 i norske butikker!!!" :rope::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå var jeg på Change, og da var jeg plutselig 70G til H! Og jeg ser da vitterlig at i mine gamle BHer, som satt som støpt (og fortsatt gjør det i cupen, men er blitt slappe i omkretsen), står det 70F.

Skal det aldri bli enkelt å finne bh? 70H var i overkant vanskelig syns jeg. Men de hadde det jo der, det er bare det at det fort blir litt kjerringpreg på de med stor cup. :(

Og er det flere enn meg som syns de får puppene på hver side av kroppen med så stor cup? Jeg er lav og liten, og har ikke noe rumpe å balansere det med. Jeg skulle GJERNE også vært i beit for 70B. Da får man puppene på riktig sted, i det minste.

Endret av tineline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Jeg skulle GJERNE også vært i beit for 70B. Da får man puppene på riktig sted, i det minste.

Enig! I tillegg så kan man handle BH'er hvor man vil, uten å måtte leite seg frem til en butikk som faktisk har riktig størrelse inne. Luxus kalles nesten sånt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med tineline og SmallTalk, dere som må lete etter BH'er i størrelse 70B har et luksusproblem!

Skulle gjerne ønske jeg slapp å betale ca 500 kr. hver gang jeg skal kjøpe BH, noe jeg må gjøre hvis jeg handler i butikk og ikke på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Bruker størrelsen 65E jeg også og er nå fast kunde hos Change. Har du noen andre butikker som anbefales?

Jeg bruker også den str. Skulle gjerne hatt 60F også, men det finnes ikke. Har 65 på innerste hakket om de ikke er veldig små i str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SmallTalk

Jeg bruker også den str. Skulle gjerne hatt 60F også, men det finnes ikke. Har 65 på innerste hakket om de ikke er veldig små i str.

Joda, det finnes, men da må man til butikker som spesialiserer seg på små størrelser. Bor du i Oslo eller omegn så er visst LaLina å anbefale. Har tenkt med innom der en tur i løpet av sommeren selv, for jeg også må egentlig ha 60 i omkrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Joda, det er nok ENDA vanskeligere å få tak i størrelser som er 60 og 65, men dere jentene kan organisere deres egen kampanje. :fnise: Men jeg tipper at vi blir flere, vi som er 70b-c-d osv. :fnise:

ps, jeg ville aldri gidde å betale 400 kr for en bh. :skratte: Stakkar folk.. Hva med kjøpe i utlandet? Eller kanskje ebay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er nok ENDA vanskeligere å få tak i størrelser som er 60 og 65, men dere jentene kan organisere deres egen kampanje. :fnise: Men jeg tipper at vi blir flere, vi som er 70b-c-d osv. :fnise:

ps, jeg ville aldri gidde å betale 400 kr for en bh. :skratte: Stakkar folk.. Hva med kjøpe i utlandet? Eller kanskje ebay?

Du kan gjerne si stakkars folk og le, men jeg har et problem med store bryster, ha vurdert å ta brystreduksjon, men så lenge jeg bruker gode BH'er kan jeg unngå det.

Det er ikke snakk om å "gidde" å bruke penger. Skal jeg få riktig størrelse må jeg faktisk betale rundt ca. 500 kr for en BH. Jeg "gidder" iallefall ikke å bruke BH'er som har feil størrelser. Det er ubehagelige å gå med og gir meg konstant vonde skuldre. Da er det tross alt billig å betale 400-500 kr for en BH som kan gjøre at jeg slipper å ha smerter.

Jeg kan kjøpe på nettet hvis jeg er 100% sikker på at BH'en passer. Det er ikke så lett å sende i retur til utenlandske nettbutikker. Å kjøpe en BH uprøvd går ikke, jeg må vite at den sitter helt riktig til meg. Det er ikke nok at det er rett størrelse. Når jeg bestiller på nettet er det BH'er som jeg allerede vet passer på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ops, det var en feil smilikon der gitt. Jeg mente faktisk "stakkars folk", som at jeg føler med dere, ikke for å le, hehe. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 70F/G, alt ettersom hvor i syklusen jeg er.. Handler BH i utlandet stort sett, finner ingenting i Norge. SportsBH er enda vanskeligere, men ShockAbsorber har noen veldig gode. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, det var en feil smilikon der gitt. Jeg mente faktisk "stakkars folk", som at jeg føler med dere, ikke for å le, hehe. :jepp:

Ok, da er meningen noe annerledes.

Jeg ble ganske provosert av uttalelsen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker
Ok, da er meningen noe annerledes.

Jeg ble ganske provosert av uttalelsen din.

Jeg merka det og trodde først det var litt rart, at du plutselig reagerte sånn. Men så så jeg at jeg brukte feil smilikon! Merkelig at en så liten ting kan endre meningen med hele innlegget. Jaja, det er sånn det er med forumer og andre skriftlige uttalelser, man kan jo ikke høre den andre person, så det blir en del misforståelser. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om butikker i Oslo som har større størelser,

med sett som selges? Nekter å kjøpe bare bh.

Gubben pleide å spørre; " Du, skal det ikke egentlig være ett sett da?", veldig flaut synes jeg. Da hadde han kjent meg i 6 måneder...nå har vi vært sammen i 8 år og han ser fortsatt på mitt fine undertøy... :rødme:

Alt for mange fine bh'r som kun har bestemorstruse,

og jeg tør ikke tenke på hva som kommer ut av gubben da... VIl jo ikke skremme han heller...eller se ut som en gammel dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker str 75D/80C.. Litt kjip størrelse, siden de ikke passer meg de på H&M ol. Teite pupper altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pucifer

85/90D

Finner ikke BH`er i vanlige butikker som passer meg. Det hender jeg finner den størrelsen jeg vil ha, men da passer liksom ikke BH`en meg likevel... merkelig.

I Sverige derimot så finner jeg ALLTID masse BH`er som sitter helt perfekt! Pleier som regel å kjøpe en god del hver sommer når vi er på stugan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest SmallTalk

Hehe! Jeg har samme problem. :) Synes det er vanvittig mye kjærringunderdeler i undertøysbutikkene. Min løsning er å shoppe BH'er i farger det finnes mange underdeler i, og å ta turen innom HM for å finne noe som passer til BH'en.

nå har jeg heldigvis en samboer som ikke bryr seg noe særlig om hva slags undertøy jeg har på meg så lenge det ser ganske bra ut. Han vil helst ha det av så fort som mulig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fant jeg en i min størrelse (80E) på KappAhl, undere skjer visst fremdeles. :)

Jeg kan også bruke 75F, men det finnes virkelig ikke på slike butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg på Change, og da var jeg plutselig 70G til H! Og jeg ser da vitterlig at i mine gamle BHer, som satt som støpt (og fortsatt gjør det i cupen, men er blitt slappe i omkretsen), står det 70F.

Husk at på Change har de ikke doble størrelser, så de hopper over DD og FF :) Da blir cupen større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...