Gjest Bell Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Jeg bruker selv 70B og har en formening om at det er en lite brukt/ evt ekstremt mye brukt BHstørrelse fordi jeg sliter med å finne BHer. - hater å måtte gå for den hvite kjedelige, for de ikke har i noen andre.. Så hva bruker dere? og hvem er det som stikker av med mine pene rosa bher?
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Merkelig at du finner så lite i den, den skal da være relativt vanlig. Jeg finner meg alltid mye fint, og jeg har 95E...
Gjest WendyClear Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Jeg bruker også 70B, har ingen problemer med å finne BHer egentlig. Kjøper stort sett på HM, Lindex eller cubus. Ofte masse fint på salg i den størrelsen
Gjest Stachtari83 Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Varierer litt etter butikk/merke, men stort sett 80D. Finner sjelden noe som passer perfekt...
Elle Melle Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 Jeg er 70 E. Jeg tror 70 B er den størrelsen de aller fleste tror de har. Inntil de tar seg en tur i en skikkelig bh-butikk og får målt og prøvd litt.
Murmelmy Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 65c, men kjøper gjerne 70c og har hempa på den innerste hempa. Kjøper som regel bh'er på la senza, så ikke noe problem å få tak i
Gjest Sobril Skrevet 13. juni 2010 #7 Skrevet 13. juni 2010 Jeg har 70D, og synes det er vanskelig å finne noe - ihvertfall hvis man skal ha en hverdags-bh som ikke koster skjorta. På Lindex er det skikkelig dårlig utvalg i størrelsen, og på HM har de den ikke i det hele tatt. 75C ser bare ikke bra ut på meg. Triumph sine sitter bra, og har min størrelse, men synes det er mye med 3-400 kroner for noe som dekker puppene.
Rosalie Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 Hengekøyer størrelse 80F. Når man kommer oppi den størrelsen begynner det virkelig å bli vanskelig å finne BHer som passer...
malinpe Skrevet 13. juni 2010 #9 Skrevet 13. juni 2010 Bruker 75B, men jeg tror 70B og 75B er ganske vanlig størrelse. Men jeg har ingen problem med å finne den størrelsen.
Rødtoppen86 Skrevet 13. juni 2010 #10 Skrevet 13. juni 2010 70E/F, kommer an på bhen. Heldigvis har cubus begynt å selge bher med E-cup, så man ikke trenger å blakke seg helt hver gang man har lyst på en ny bh. Kjekt å ha noen skikkelige bher som koster litt, og mange normale til hverdags
Perelandra Skrevet 13. juni 2010 #11 Skrevet 13. juni 2010 Størrelsen min er 80G, og da kan jeg bare glemme å finne noe i de vanlige kjedebutikkene. Så godt som alle BH'ene mine er fra merket Freya. De fleste har jeg kjøpt i undertøysbutikker, men det hender også at jeg bestiller på nettet.
I.am.me Skrevet 13. juni 2010 #12 Skrevet 13. juni 2010 (endret) Kan ikke forstå at det skal være av noens interesse, men 75D Sier seg selv at jeg har problemer med å finne riktig str. i vanlige butikker. I hvert fall her jeg bor. Å være tynn med store pupper er vel visst nok ikke så populært Endret 13. juni 2010 av I.am.me
Gjest SmallTalk Skrevet 13. juni 2010 #13 Skrevet 13. juni 2010 Hengekøyer størrelse 80F. Når man kommer oppi den størrelsen begynner det virkelig å bli vanskelig å finne BHer som passer... Jeg skal love deg at det er et slit å finne BH'er i str 60F/65E også. Det finnes jo knapt nok i undertøysbutikker til og med, og da som oftest kun i kjipe basic-modeller. Verden er ikke laget for oss med kropper som ikke passer inn i 75B.
Gjest Airi Chikako Skrevet 13. juni 2010 #14 Skrevet 13. juni 2010 Jeg har 70B, og jeg har ikke problemer med å finne fine bher.
Gjest SmallTalk Skrevet 13. juni 2010 #15 Skrevet 13. juni 2010 Kan ikke forstå at det skal være av noens interesse, men 75D Sier seg selv at jeg har problemer med å finne riktig str. i vanlige butikker. I hvert fall her jeg bor. Å være tynn med store pupper er vel visst nok ikke så populært 75D er jo nesten luxus for de finnes det ihvertfall noen av i vanlige butikker. Jeg skulle virkelig ønske at jeg var en 75D fremfor en 60F/65E. Det er ikke mange butikker her i nærheten som har denne størrelsen.
Perelandra Skrevet 13. juni 2010 #16 Skrevet 13. juni 2010 Jeg skal love deg at det er et slit å finne BH'er i str 60F/65E også. Det finnes jo knapt nok i undertøysbutikker til og med, og da som oftest kun i kjipe basic-modeller. Verden er ikke laget for oss med kropper som ikke passer inn i 75B. Det virker som produsentene av undertøy tror at alle kvinner har cupstørrelse A-D og omkrets 70-85. For de som har noe utenom dette er det vanskelig å få tak i rett størrelse. Jeg kan ikke skjønne at utvalget av BH'er i riktige størrelser skal være så vanskelig sammenlignet med utvalget av klær ellers? :klø:
Gjest SmallTalk Skrevet 13. juni 2010 #17 Skrevet 13. juni 2010 Det virker som produsentene av undertøy tror at alle kvinner har cupstørrelse A-D og omkrets 70-85. For de som har noe utenom dette er det vanskelig å få tak i rett størrelse. Jeg kan ikke skjønne at utvalget av BH'er i riktige størrelser skal være så vanskelig sammenlignet med utvalget av klær ellers? :klø: Enig!
Lykkelitenen Skrevet 13. juni 2010 #18 Skrevet 13. juni 2010 75I, finnes ikke norske butikker, noen få kan strekke seg til 75H, men de er for små...går rundt med konstant bul på puppene og må dytte de på plass en god del ganger i løped av en dag.
fink Skrevet 13. juni 2010 #19 Skrevet 13. juni 2010 Jeg har 70D, og synes det er vanskelig å finne noe - ihvertfall hvis man skal ha en hverdags-bh som ikke koster skjorta. På Lindex er det skikkelig dårlig utvalg i størrelsen, og på HM har de den ikke i det hele tatt. 75C ser bare ikke bra ut på meg. Triumph sine sitter bra, og har min størrelse, men synes det er mye med 3-400 kroner for noe som dekker puppene. Samme her, 70D. Har funnet en del av dem på lindex, men de er ikke spesielt fine. Har kjøpt mange halvkjipe 75C i mitt liv, bare fordi BH'en i seg selv var finere...
Gjest SmallTalk Skrevet 13. juni 2010 #20 Skrevet 13. juni 2010 Samme her, 70D. Har funnet en del av dem på lindex, men de er ikke spesielt fine. Har kjøpt mange halvkjipe 75C i mitt liv, bare fordi BH'en i seg selv var finere... Jeg har funnet 70D på både Cubus, Lindex og HM. De finnes, men man må lete litt. Ella May som finnes på Lindex har ganske mange modeller som finnes i denne størrelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå