Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Var ute med en gruppe venninner på byen og var inneom flere barer. Mot slutten av kvelden endte vi opp på et typisk sjekkested med store dansegulv og masse folk. Var ikke full, hadde kun drukket 4-5 glass vin, likevel klarte jeg å kline med en mann som ikke er "min type mann" - i baren. Føler meg teit etterpå...hvorfor gikk jeg ikke bare da han tok initiativ?
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Var ute med en gruppe venninner på byen og var inneom flere barer. Mot slutten av kvelden endte vi opp på et typisk sjekkested med store dansegulv og masse folk. Var ikke full, hadde kun drukket 4-5 glass vin, likevel klarte jeg å kline med en mann som ikke er "min type mann" - i baren. Føler meg teit etterpå...hvorfor gikk jeg ikke bare da han tok initiativ? Tja..si det du! Hadde man hatt svar på det, så hadde mange unngått alle de skammelige følelsene etterpå! Ærlig talt, drit i det og glem det. Du er ikke den første og blir ikke den siste. Og 4-5 glass vin er en flott unnskyldning høres det ut som. Vin er livsfarlig!! også i små mengder.
Gjest fireflies Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Skjønner ikke helt problemet. Sånt skjer når man har på ølbriller, og det er slikt man bare ler av i ettertid
Gjest Elijah Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Hvordan tok han initiativ og hva skjedde? Hørest ut som om du var i øyeblikket og hadde en fin opplevelse slik jeg oppfatter det
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 Hvordan tok han initiativ og hva skjedde? Hørest ut som om du var i øyeblikket og hadde en fin opplevelse slik jeg oppfatter det Jeg er 34, single, har et par forhold på gang som kanskje kan bli noe og var ute med ordentlige, pene mennesker fra jobb. De så det og det er ikke lik meg. Burde vite bedre. Det var gøy og fint der og da, men ikke i ettertid. han er ikke min type heller, og vil ikke treffe ham igjen.
Ethereal Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 (endret) Nei, seriøst - hva er problemet? Alle har vel utvekslet litt spytt med en de ikke syns var så digg? Innlegget er endret iht KGs regler. Kristin, mod Endret 14. juni 2010 av Kristin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå