Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Endelig har jeg lært meg å shake som Beyoncé! Eneste problemet mitt er at jeg ikke har noe særlig å shake....
sophiaM Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Hm, ja.. Er vel det som er baksiden ved å være tynn.. Man har ikke noen bakside å shake
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Hm, ja.. Er vel det som er baksiden ved å være tynn.. Man har ikke noen bakside å shake Exactly Hilsen TS
NovaFlare Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 Baksiden er den du sitter på, du mener nok hva er ulempen med å være tynn?
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 Baksiden er den du sitter på, du mener nok hva er ulempen med å være tynn? Du skjønte tydeligvis ikke at jeg prøvde å være litt humoristisk!
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 Jeg skjønte det, men det var ikke morsomt. Word.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #9 Skrevet 16. juni 2010 Man fruser lettere. Også er det langt lettere å bli kidnappet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juni 2010 #10 Skrevet 26. juni 2010 Opplevde flere gang da jeg var mye tynnere enn jeg er nå (er ikke tykk nå men mer passende) å få kommentarer av typen "Åååå så tynn du er" o.l. i garderoben etter gym og svømming. Syntes ikke noe særlig om det. Ville noen sagt "Åååå så tykk du er!" til noen som er det? Nei, for det er slemt, men en tynn person kan man kommentere utseende til.
Wonders Skrevet 6. juli 2010 #11 Skrevet 6. juli 2010 samme her, du som skriver over meg. Kunne ikke falle meg å påpeke hvor tynne noen er, eller tykke! Men selv var det hverdagslig å bli lagt merke til i yngre alder. Når jeg ble over 20 var alle forbauset over hvor flott jeg plutselig så ut...Teit at man ikke kan få være i fred. Og jeg vil ikke ha Beyoncé-moves eller body bare min egen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå