Gå til innhold

Tar du utfordringen??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, min mann og jeg gjør mer enn gjerne dette 19. oktober! Send meg en PM med den informasjonen vi trenger, så skal du få den informasjonen du trenger av meg :-)

PS: Jeg gir aldri bort penger, men jeg hjelper mer enn gjerne "personlig" til på andre måter :-) Stakkars telefonselgeren som ringte for Norges Blindeforbunds Førerhundskole - jeg visste mer om hundeskolen enn han gjorde og betalte følgelig ikke ei krone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, min mann og jeg gjør mer enn gjerne dette 19. oktober! Send meg en PM med den informasjonen vi trenger, så skal du få den informasjonen du trenger av meg :-)

Jeg sender deg en pm, når jeg har fått flere opplysninger om hvor vi skal være osv. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med, i år som tidligere år...

:oops: Jeg har først i år skiftet organisasjon, har drevet bøssebøring for en annen organisasjon :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gullende ren samvittighet da jeg er ansvarlig for at denne aksjonen blir gjennomført i vår kommune. Både mann og barn skal dessuten gå med bøsse.

En god sak!! I år går det til skole/utdanning for barn - og noen av pengene kommer også norske barn til gode.

Les mer her: www.nrk.no/tvaksjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat spammet mine kjente. 40 stykk tror jeg det gikk mail til.

NB: Jeg passet på å bruke bcc, slik at jeg ikke sprer mailadresser til virus unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gullende ren samvittighet da jeg er ansvarlig for at denne aksjonen blir gjennomført i vår kommune. Både mann og barn skal dessuten gå med bøsse.

En god sak!! I år går det til skole/utdanning for barn - og noen av pengene kommer også norske barn til gode.  

Å så flink du er Pjusk. Skjønner at det er et tak i deg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...