Gå til innhold

Hvordan slippe å gå med veske?

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen linker/bilder å vise til?

Nøkkelsnor skal jeg vurdere, men vil egentlig ikke ha det, for vil ikke gå med tingene synlig i en snor liksom.

Pose? Nei, jeg vil ikke bære noe i nevene.

Bh'en? Nei, for da er jeg ikke helt trygg på at det ligger ordentlig hele tiden, så blir det jo veldig synlig at du har noe i bh'en siden det kommer til å bule ut da.

Mageveska er jo egentlig ikke dumt, så vurderer det. Vurderer også belteveske.

Når jeg bruker i lommer, har jeg aldri noe i baklommene, nettopp for det er en lett tilgjengelig plass for tyver.

Vesker kan de jo egentlig klippe i snora bak, så hele veska faller av og de kan stikke av med den.

Når mannfolk klarer seg utmerket uten vesker, så klarer kvinnfolk det også.

Ja, som perelandra sa her. Så ser veske så altfor voksent og damete ut. Jeg skal aldri bli voksen og 100% damete ;-)

Er jo mye greiere å ha mobilen i lommen hele tiden i stedet for i en veske, samme med nøklene. Deto ligger i lommene mine fra jeg står opp til jeg legger meg. Er jo kjempepraktisk å ha det på seg hele tiden.

Jeg har ikke veske, men om jeg av en eller annen grunn kjøper noen gang, kommer jeg nok til å kun kjøpe en å kun ha en og bruke den minst mulig.

Hilsen ts.

Altså jeg vet ikke åssen vesker du har sett på , men mine vesker er ikke bare å klippe bak.

Endret av mirandaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har rett og slett en litt stor lommebok med snor til å ha den rundt håndleddet.. Nå kommer det jo an på hvilken mobil du har, men den har akkurat plass til mobilen, nøkkel og kortene mine :) (den er ca 15x10 cm tror jeg..) Den jeg har er kjøpt i USA for et par år siden, men har sett lignende her også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ikke rart ut å gå med veske, men det krever litt tilvenning :). Jeg begynte sent og har vel aldri blitt helt veskofil, så jeg synes fremdeles det er digg å gå uten veske.

En liten veske med lang rem er et godt forslag. Du har jo alt fra søte stoffvesker til kule Converse-vesker, alt etter hva du liker.

Hvis jeg skal gå ut uten veske, noe jeg foretrekker, unngår jeg nøkkel (enten er mannen hjemme og passer huset, eller så er han med og bærer nøkkelen i sin lomme :)), holder iPhonen i hånda (den leker jeg jo med på bussen likevel) og putter busskort, Visakort eller en pengelapp ett eller annet sted på kroppen (evt. i iPhone-lomma). Har som regel olabukse, men BHen var et godt forslag :). Da må jeg droppe kamera og sminkestæsj, men det er verdt det. Har jo kamera på mobilen i tilfelle et desperat behov oppstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sue84

er dette en ekte "trådstart" ?

om du har problem med absolutt alt fra veske til lommer og diverse så har du vell ikke annet valg enn å la tingene ligge hjemme? skjønner ikke problemet jeg.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater vesker :sjenert: Putter nøkler og mobil i lomma ,bankkortet putter jeg i bh'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...