Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #1 Del Skrevet 13. juni 2010 Når jeg går i klær uten lommer, hvordan kan jeg da slippe å gå med veske? Jeg er i slutten av tyveårene, og har aldri brukt veske, unntatt noen få tilfeller der jeg har hatt klær på meg uten lommer, på 17 mai og noen andre arrangementer, men prøver selvfølgelig alltid å ha noe på meg med lommer, når jeg må ha finklær på meg. Det er lett å glemme veska om en ikke har den på seg hele tiden og det er jo mye mer praktisk og enklere å ha lommer. Men om jeg begynner å gå med klær uten lommer, ser det dumt ut å ha en veske over skulderen hele tiden? Å sette fra meg vesken har ikke jeg lysst til, selv om mange gjør det. Men å begynne å bruke veske har jeg heller ikke lysst til. Men nøyler, mobiltelefon og lommebok har jeg alltid på meg. Ofte har jeg et fotoapparat på meg også. Finnes det normale måter å ha med desse 3-4 tingene overalt uten å bruke veske, og gå med klær uten lommer. Jeg har nemlig fått dillen på å tightser og lange overdeler, eller vanlige topper og skjørt som tilbehør, men ingen av de delene har lommer :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarilynM Skrevet 13. juni 2010 #2 Del Skrevet 13. juni 2010 Ryggsekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #3 Del Skrevet 13. juni 2010 Ryggsekk? Det blir jo ikke praktisk i det hele tatt. Kan jo ikke sitte på stoler eller sitte i bil med en ryggsekk på ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 13. juni 2010 #4 Del Skrevet 13. juni 2010 Hva med å bruke nøkkelsnor sånn som denne? http://www.scandinavianlife.no/epages/MonogramDB.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/MonogramService/Products/761600/SubProducts/761619&Currency=NOK Det er ikke så pent, men hvis du ikke ønsker å gå med veske er det vanskelig å finne et alternativ som ser pent og stilig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virw Skrevet 13. juni 2010 #5 Del Skrevet 13. juni 2010 Mageveske? Pose? Om du ikkje har lommer, så må du ha noko anna å bære med deg tinga dine i. Med mindre du vil gå og holde det i hendene dine heile dagen. Ryggsekk, veske og lignande er vel dei beste alternativa. Det med veske er litt vanesak. Evt eit nøkkelknippe til å ha rundt halsen, som du festar alt i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 13. juni 2010 #6 Del Skrevet 13. juni 2010 Skaff deg en tjener som bærer det for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #7 Del Skrevet 13. juni 2010 Putt det i bh-en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #8 Del Skrevet 13. juni 2010 Det ser da ikke rart ut å gå med veske hele tiden? En stilig veske kan være med på å gjøre antrekket ditt kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 13. juni 2010 #9 Del Skrevet 13. juni 2010 Man bruker da veske/sekk/bag/et-eller-annet om man er hunnkjønn og mer enn ti meter unna bilen eller hjemmet? Jeg hadde aldri i verden klart meg uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LetThemEatCake Skrevet 13. juni 2010 #10 Del Skrevet 13. juni 2010 Jag brukar köra ner allt i Bh:n jag! Men jag har F-kupa så det gör varken till eller från.. Men kameran går ju inte ner, bara telefonen, en nyckel och kreditkort. Annars kan du ju skaffa dig en kavaljer med lommer på kostymbyxan? Men jag tycker inte att det ser dumt ut med väska! Visst är det ovant, men du är nog den enda att tänka på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 13. juni 2010 #11 Del Skrevet 13. juni 2010 Den gode, gamle rumpetaska? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juni 2010 #12 Del Skrevet 13. juni 2010 Ha kun med deg mobil og bilnøkkel. resten ligger i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 13. juni 2010 #13 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg var langt over 20 år da jeg begynte å bruke veske. Før den tid syntes jeg det virket så upraktisk å drasse med seg ei veske hele tida, og i tillegg så det altfor voksent og damete ut. Nå kan jeg knapt gå ut av huset uten veske, og har vesker i alle regnbuens farger slik at de alltid kan passe til klærne jeg går med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 13. juni 2010 #14 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg har noe ala denne, men selve vesken er flatere og litt mindre: http://www.unnin.no/images/produktbilder/Staff_belte_veske.jpg Der har jeg plass til mobil, nøkler, lommebok og litt sminke. Bruker normal veske til vanlig, men beltevesken er alltid med på festivaler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 14. juni 2010 #15 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) det er veldig få jente-klær som er laget med lommer- Med mindre man skal på fiske-tur eller se ut som man akkurat har kommet ut av ungdomsskolen. Ser den brutale mannen ber oss jenter ta m mob og nøkkel, resten legges igjen i bilen. Jeg tar banen og må ha m iPod, avis/blad, smertestillende, lommebok, solbriller... hihi, den brutale mannen gliser sikkert, vi damer assa... HVem skal gi han tyggis om han vil ha? Jeg har alltid med jeg. Man må jo oxo ha lommer som ikke disse proffe tyvene elsker. SE her, flere videoer med disse svindlerne; http://www.youtube.com/watch?v=qoeq81p5Jws Endret 14. juni 2010 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 14. juni 2010 #16 Del Skrevet 14. juni 2010 Hva med en liten veske med lang rem, som du kan ha på skrå over skuldrene? Så har du hendene fri, og slipper å sette den fra deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 14. juni 2010 #17 Del Skrevet 14. juni 2010 Hva med en liten veske med lang rem, som du kan ha på skrå over skuldrene? Så har du hendene fri, og slipper å sette den fra deg. Hadde tenkt til å foreslå det samme. Det er jo veldig trendy med sånne om dagen, så det er enkelt å få tak i, og de trenger ikke være så dyre heller. Jeg bruker stort sett sånne når jeg er på byen for eksempel, og er redd for å glemme/miste tingene mine ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #18 Del Skrevet 14. juni 2010 Hva med en liten veske med lang rem, som du kan ha på skrå over skuldrene? Så har du hendene fri, og slipper å sette den fra deg. Har du noen linker/bilder å vise til? Nøkkelsnor skal jeg vurdere, men vil egentlig ikke ha det, for vil ikke gå med tingene synlig i en snor liksom. Pose? Nei, jeg vil ikke bære noe i nevene. Bh'en? Nei, for da er jeg ikke helt trygg på at det ligger ordentlig hele tiden, så blir det jo veldig synlig at du har noe i bh'en siden det kommer til å bule ut da. Mageveska er jo egentlig ikke dumt, så vurderer det. Vurderer også belteveske. Når jeg bruker i lommer, har jeg aldri noe i baklommene, nettopp for det er en lett tilgjengelig plass for tyver. Vesker kan de jo egentlig klippe i snora bak, så hele veska faller av og de kan stikke av med den. Når mannfolk klarer seg utmerket uten vesker, så klarer kvinnfolk det også. Ja, som perelandra sa her. Så ser veske så altfor voksent og damete ut. Jeg skal aldri bli voksen og 100% damete ;-) Er jo mye greiere å ha mobilen i lommen hele tiden i stedet for i en veske, samme med nøklene. Deto ligger i lommene mine fra jeg står opp til jeg legger meg. Er jo kjempepraktisk å ha det på seg hele tiden. Jeg har ikke veske, men om jeg av en eller annen grunn kjøper noen gang, kommer jeg nok til å kun kjøpe en å kun ha en og bruke den minst mulig. Hilsen ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 15. juni 2010 #19 Del Skrevet 15. juni 2010 Nå vet ikke jeg åssen stil du har, men dette er vanlig; http://files3.lookbook.nu/files/looks/medium/271735_IMG_6943.jpg http://www.shiningpurses.com/files/2083343/uploaded/0726-2a%5B1%5D%20%282%29%20-%20Meri%20Chipmunk.jpg http://www.irockvintage.com/wp-content/uploads/wpsc/product_images/IMG_1264_shes-got-legs_purse.JPG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosteskaft Skrevet 15. juni 2010 #20 Del Skrevet 15. juni 2010 Mannfolk har ikke veske nei. De stapper alt i jeansen. Lommebok bak, mobil forran, nøkler i andre lomma forran. Thats it -kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå