Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som blir bombandert av ørten facebook-venner flere ganger til dagen som vil at aaaalle bare måååå stemme på deres unge som Lano-ungen?

:slåss:

:kaklehone:

:slår:

...og besides, ingen av de som maser har bilde av ungen med såpe og vann på seg, er ikke det halve poenget med Lano-ungen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heh, samma her...

Gjest Awsome
Skrevet

Heldigvis ikkje, men så kjenner eg egentlig ingen med unger heller då...

Gjest najki
Skrevet

Jeg for min del fatter ikke hva foreldre får seg til å gjøre for en premie. Riktig nok kan man vinne en ferie verdt 30 000 her, og det er jo vesentlig bedre enn f.eks. et kamera til tusenlappen.

Vet ikke disse foreldrene hva syke mennesker kan gjøre med bilder av nakne barn (som jo 95% av disse lano-bildene er)?

Hva får foreldre til å eksponere sine barn på dette viset?

Og nå var faktisk Lano-reklamen på tv i det jeg skrev dette. Jaggu!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått noen sånne, men det har endt opp med at jeg har klikket meg inn og stemt på en søtere unge. Det hadde nok ikke foreldrene (eller rettere sagt moren) ventet seg da hun sendte linken. :kgbaby:

Skrevet

Jeg har fått noen sånne, men det har endt opp med at jeg har klikket meg inn og stemt på en søtere unge. Det hadde nok ikke foreldrene (eller rettere sagt moren) ventet seg da hun sendte linken. :kgbaby:

Samme her! :tongue:

Det er spesielt ei på vennelista mi som er ganske ekstrem, jeg prøvde å telle nå hvor mange ganger hun har postet "stem på prinsen min" osv, men jeg gadd ikke telle mer når jeg kom til 34!

Skrevet

Hehe, faktisk så hadde jeg ikke tenkt på at det er mange som poster "stem på gulllungen min" på Facebook, da jeg enda ikke hadde sett noen sånna da jeg la ut linken på å stemme på min. :kgbaby: Men jeg la den da ut kun 1 gang.

Skrevet

Greit nok å be folk stemme, men det blir litt kjedelig å få beskjed om å stemme hver dag. Jeg vet ikke hvor lenge denne konkurransen pågår, men jeg begynner å bli litt lei.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hahah det gjør jeg også når et eller annet dumt nek legger ut link til stemmetigging her på kg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hahah det gjør jeg også når et eller annet dumt nek legger ut link til stemmetigging her på kg.

Jeg stemmer ikke på noen andre på trass, men hvis jeg synes en annen unge er søtere så stemmer jeg på den ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Det samme her. Jeg går jo inn på linken for det er jo morsomt å velge ut og stemme, men det blir ALDRI på det bidraget TS ville sanke stemmer til :skratte:

Skrevet

Greit nok å be folk stemme, men det blir litt kjedelig å få beskjed om å stemme hver dag. Jeg vet ikke hvor lenge denne konkurransen pågår, men jeg begynner å bli litt lei.

Ut juli!

Jeg har planer om å legge ut min og en link på FB, men hadde tenkt å bare gjøre det en gang. Jobber med å få til blinkskudd med såpe og vann, kun fra halsen og opp ;)

Skrevet

Jeg har fjernet galningene på "nyhetssiden", så nå slipper jeg det maset der...

Skrevet

jeg har 4 stykk.

Gidder ikke stemme!!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

En av mine FB-kontakter gjorde dette (vel, det var MANGE som prøvde å snake stemmer, men akkurat denne personen skilte seg ut) - det er bare at personen la ut et over åtte år gammelt bilde, ungen er pr i dag nesten ti!!! Desperat much?

Skrevet

Jeg har fjernet galningene på "nyhetssiden", så nå slipper jeg det maset der...

Jeg også, ble litt vel mye. Spesielt når vedkommende hadde tre små barn og linket til alle tre hundre ganger om dagen.. :sjenert:

Skrevet

Har 4 stk som bombaderer meg med sine håpefulle. Ja de er søte- men ønsker at den gutten (med lue) som har flest stemmer skal vinne, så jeg gidder ikke stemme på disse utover den obligatoriske ene gangen for syns skyld. En har t.o.m laget gruppeinvitasjoner på FB for å verve flere for at deres barn skal vinne...

Skrevet

Ut juli!

:kjefte: Hva? Må vi holde ut det det helt til jul? Jeg har en på vennelista som legger ut flere ganger om dagen, ikke bare om at vi må stemme på hennes lille gull, men søsteren hennes sitt også. :sukk:

Skrevet

Ja de er søte- men ønsker at den gutten (med lue) som har flest stemmer skal vinne, så jeg gidder ikke stemme på disse utover den obligatoriske ene gangen for syns skyld. En har t.o.m laget gruppeinvitasjoner på FB for å verve flere for at deres barn skal vinne...

De er søte, men når man får bilde og beskjed om å stemme på de flere ganger for dagen så blir man lei. Jeg har stemt en gang på alle som har spurt meg, men ikke søren om jeg gidder å klikke på den ungen hver dag ut året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...