monkey Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 (endret) hei!!! jeg har noen vhs filmer som jeg ønsker å overføre til dvd, og har funnet denne siden : http://www.dvu.no/ ,men vet ikke om noen av dere har erfaring med denne siden? Endret 13. juni 2010 av monkey
Flaneur Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Har ikke erfaring med den siden, men å kopiere VHS over til DVD er ikke så vanskelig. Hvis du har en DVD spiller med harddiskrecorder er det bare å koble opp VHS spiller (via f.eks Scart)og lagre på spillerens harddisk. Deretter brenner du den over på DVD ...En DVD med harddiskrecorder koster ikke all verden. Etter en rask titt på dvu.no blir jeg ikke så imponert- de har en bestillingsskjema, men alt de oppgir av pris er portoen du må betale når jobben er gjort... Pris på selve jobben kommer ikke frem noe sted... Skummelt...
monkey Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2010 Takk for tipset! Prisliste finner du her http://www.dvu.no/?show=intro&ic=1&list=123 Jeg har sett på kundeomtale, og synes det er verdt et forsøk .
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Jeg synes de har en fin side og greit å forholde seg til. De har oppdatert siden, og det er mye lettere og finne frem. På høyre side der forskjellige ikoner kan man lese alt fra informasjon til prisliste.
Flaneur Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 Kundeomtale fra Terje R og Elisabeth...? Men for all del, å kopiere VHS og andre medier over til DVD er ikke innviklet, så hvis et firma tilbyr en slik jobb er det sannsynligvis helt trygt. Det var ikke avskrekkende dyrt heller, men alt er relativt- jo flere jo dyrere... Tid måles i penger, og for å spare deg selv for jobben med å kopiere over kan det være greit å betale for å få det gjort. De har vel også riktig programvare for å kunne lage menyer og slike ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå