Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 er på jakt etter fuktighetsgivende shampo og balsam, som også gir glans. har tykt, kort hår. har prøvd reden (allsoft, smooth down+all soft hårkur & proteinkur), joico, tigi, reference haircare. er ikke overbegeistret for noen av dem. hvordan finne fram i det store utvalget utvalget? (kerastase, kms, sassoon, jonathan, biosilk etc. etc.) setter pris på tips!: ) er også på leting etter en fuktighetsgivende body lotion, som trekker lett inn og ikke "føles" på huden etterpå. ikke for tyntflytende, ikke for tykk og som ikke lukter for mye. bør en gå for parfymerimerker ( biotherm lait corporel f.eks.) eller hudpleieserier (decleor, matis, darphin, elemis osv?) parfymerimerker har vel mye alkohol og dårlig ingredienser? har brukt shiseido energizing fragrance. den var grei men ikke så drøy. takker for tips: )
nøkkelknipe Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Hei! Anbefaler Exuviance! Den er tynn og trekker raskt inn i huden. Jeg brukte den i Egypt hvor den var 30 + og fuktet utrolig bra!
Lykkelitenen Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Til bodylotion er jeg veldig fornøyd med dead sea spa magic body lotion. Den er drøy, lett i konsistensen og trekker kjapt inn uten å kjennes fet. Løøøøve it! Koster rundt 150kroner på vita og helsekost og har ingen skumle ingredienser i seg. Når det gjelder shampo er jeg veldig fornøyd med KMS sin moistrepearshampo, men ikke prøvd balsamen der på lenge, så mener å huske at denne kun var ok. Ellers har Jonathan en god shampo og balsam for tørt hår som jeg også liker. Den koster ca 160 kroner mener jeg, kjøpte min på Vita. Ser noen har denne på nett, men jeg kommer så klart ikke på andressene Mener det var en norsk nettbutikk...
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har relativt kort hår (lange lengder) - men supertykt, det kan lett føles litt "grovt". Jeg er kjempefornøyd med Tigi Superstar shampo/balsam - bare vær obs på at den lukter relativt sterkt. Jeg elsker lukten så for meg er det bare et pluss
Mari90 Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 jeg er kjempefornøyd med body lotionen til Decleor, denne: http://www.feelunique.com/p/Decleor-Systeme-Corps-Moisturising-Body-Milk-250ml den gir fukt uten å at man blir så sykt sticky som man blir av feks body butter! og så lukter den deiilig :D
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 takk for svar og erfaringer! får peila meg litt inn:) har noen forresten erfaringer med shu uemura?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå