Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ser etter leilighet om dagen, og det som jeg synes er så utrolig irriterende er når du skriver mail eller ringer får du beskjed om å skrive litt om deg selv og dine. og når den mailen er sendt får man ikke noe svar, jeg mener det blir så feil og legge ut om sitt liv til alle pga en leilighet, og ikke få svar en gang. vet ikke hva jeg gjør galt men dette føler jeg er nytteløst.

Er det flere som føler eller har vært borti dette????

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Hvorfor skal de vite det da? Kan de ikke heller be deg på visning og spørre om det de trenger å vite?

Kanskje du skal rykke inn en annonse selv istedet?

Skrevet

Hvorfor skal de vite det da? Kan de ikke heller be deg på visning og spørre om det de trenger å vite?

Kanskje du skal rykke inn en annonse selv istedet?

Jeg blir nødt til det igjen, har lyst til å bare gi opp men. Jeg er helt enig med det du skreiv først att det er sånn det burde være,

Gjest Blondie65
Skrevet

[quote name=ellen :)' date='13 juni 2010 - 10:45' timestamp='1276418716' post='8156804]

Jeg blir nødt til det igjen, har lyst til å bare gi opp men. Jeg er helt enig med det du skreiv først att det er sånn det burde være,

Skrevet

Jeg tror jeg skal moderere meg litt - hvis det er snakk om kollektiv eller der du bor i samme hus som husverten så kan jeg forstå det. Likevel er det min absolutte påstand at jeg ville heller lagt opp til intevju med noen få interesserte enn å ha fellesvisninger der ingen blir kjent med hverandre.

det er klart, men vi er en familie på 3, to voksene og ett barn.

Gjest Blondie65
Skrevet

[quote name=ellen :)' date='13 juni 2010 - 11:56' timestamp='1276422966' post='8156992]

det er klart, men vi er en familie på 3, to voksene og ett barn.

Skrevet

Kan du ikke si når du ringer på disse da at de får all informasjon de trenger når dere er på

visning?

jeg tenkte jeg skulle prøve det neste gang kanskje.

Skrevet

Hvor mye skriver du om deg selv? Jeg tenker at man ikke trenger å legge ut om særlig mye.

Jeg ville skrevet for eksempel noe sånt som at "Vi er et par i 30-årene med et barn på åtte år. Vi røyker ikke, har en hamster og trenger parkeringsplass til bilen vår".

Jeg ser for meg at utleier får flere titalls interesserte og bare vil luke ut de som er åpenbart uaktuelle.

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg har hatt annonse på finn.no ang utleie, men har aldri bedt om personlige opplysninger eller noe. Jeg har invitert på visning for å hilse på aktuelle leieboere og se dem an, i tillegg til at de får møte meg og se leiligheten. Grei ordning.

Skrevet

Tror det kan være like greit å sette inn annonse selv. Dersom dere gir et seriøst inntrykk, og ikke har for mange "minuser" (røyker, fester, dyr, arbeidsledig etc.), vil dere nok få en del henvendelser fra aktuelle utleiere. Noen utleiere gidder rett og slett ikke å bli nedlesset med henvendelser, og foretrekker derfor å kontakte aktuelle leietakere selv.

Gjest Alabama
Skrevet

Jeg ville lagret en mal med noe sånt som Tobbi skriver, så kan du bare sende denne rundt.

Skrevet

har fått oss leilighet.. jippi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...