Sagitarius 78 Skrevet 13. juni 2010 #21 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg syns også hatt er kult. har brukt en gangster hatt ved noen fester. og fått masse ros. jeg tror folk er redde for skille seg ut.jantelov i Norge. så folkens. dere syns hatt er kult. bare å ta de på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 13. juni 2010 #22 Del Skrevet 13. juni 2010 Ikke mange som ville kledd akkurat en sånn kanskje, kommer an på stilen ellers. Men hvorfor så snevert syn på hatt? De kommer jo i utallige varianter. Er det ikke ca slik alle hatter ser ut da? Ellers finnes det jo capser, luer og den slags, men det er jo ikke hatter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 13. juni 2010 #23 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg luftet tanken om hatt for noen år siden, og fikk da klar beskjed om at det ville bli betraktet som skilsmissegrunn. Traumatiserende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marabou Skrevet 13. juni 2010 #24 Del Skrevet 13. juni 2010 Er det ikke ca slik alle hatter ser ut da? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #25 Del Skrevet 13. juni 2010 Værsågod! Dere kan sikkert få en av de flotte kråkereir-hattene til Mette Marit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 13. juni 2010 #26 Del Skrevet 13. juni 2010 Nei. Hvordan ser andre hatter ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 13. juni 2010 #27 Del Skrevet 13. juni 2010 Kjøpte meg sånn Micheal Jackson lignene hatt her en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 13. juni 2010 #28 Del Skrevet 13. juni 2010 Hvordan ser andre hatter ut da? Det er allere link til det litt tidligere i tråden. Men her har du et lite utvalg. Jeg har eid to hatter i mitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 13. juni 2010 #29 Del Skrevet 13. juni 2010 Det er allere link til det litt tidligere i tråden. Men her har du et lite utvalg. Jeg har eid to hatter i mitt liv. Syns de så ganske like ut alle sammen. Den eneste forskjellen er størrelsene og fargene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 13. juni 2010 #30 Del Skrevet 13. juni 2010 Syns de så ganske like ut alle sammen. Den eneste forskjellen er størrelsene og fargene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 13. juni 2010 #31 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg luftet tanken om hatt for noen år siden, og fikk da klar beskjed om at det ville bli betraktet som skilsmissegrunn. Traumatiserende. Hva slag kvinnfolk er det du er sammen med? Her må du være mann for din hatt! Selv har jeg ingenting imot at kjæresten min bruker noe på hodet. Han liker å gå med sixpence. Selv synes jeg det ser ut som han kommer rett i fra den engelske landsbygda når han går med den, derfor pleier jeg å kalle sixpence'en hans for Aidensfield-lua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marabou Skrevet 13. juni 2010 #32 Del Skrevet 13. juni 2010 Syns de så ganske like ut alle sammen. Den eneste forskjellen er størrelsene og fargene. Blir som å si at alle trær ser ca ut som en 10 meter høy bjørk, bortsett fra størrelsen og fargene da. Men hvis alle hatter ser like ut i dine øyne så er det vel bare sånn det er da, for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marabou Skrevet 13. juni 2010 #33 Del Skrevet 13. juni 2010 Værsågod! Dere kan sikkert få en av de flotte kråkereir-hattene til Mette Marit Mener du de med sånne fjærdingser som stikker ut? Hehe. Synes de er mer hårpynt enn hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 14. juni 2010 #34 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Jeg er så enig, TS Jeg liker ikke caps, det passer aldri til hva jeg har på meg. Jeg hadde Hatt & Hanske Party nå på fredag, hjemme. Utrolig koselig. Jeg har 3 hatter, og bruker de mye på ferie, eller bryllup, 1. kommunion. Men det er ikke vanlig for meg i gata. Ikke på sommeren, men skal bli flinkere, det er så koselig syn. På vintern har jeg ikke lue, men en søt hatte-greie. Har en sort og en off-white, ettersom hvilken jakke jeg bruker... Kjøper mine på Accesorize, http://www.accessorize.no/default.asp?V_ITEM_ID=193&pagenum=all eller Rosenvinge i Glasmagasinet. Endret 14. juni 2010 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå