Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker
Skrevet

Har lite/ingen erfaring med damer og er derfor veldig usikker på situasjonen jeg er i. Saken er den at jeg spurte ut ei jente fra skolen jeg liker godt og hun svarte ja.

Ting tar tid og har ikke nummerert hennes og ser henne sjelden på skolen så går en stund uten at noe skjer.

Så ca 2-3 uker senere spør jeg igjen om hun vil være med ut å finne på noe en dag, nok en gang sier hun ja. Tar noen dager og ingenting skjer, spør henne når hun kan og hun har enten skole eller arbeid så hun kan ikke.

Sender henne en melding på facebook en ukes tid senere med nummeret mitt og jeg skriver hun kan sende meg en melding for å si ifra når hun kan bli med ut. Noen dager senere sender hun en melding om hva jeg driver med og dagen etterpå spør hun om jeg er på skolen etc. Jeg spør om hun vil bli med ut å kikke på ting i byen og så spise eller gå på kino eller noe. Hun sier det hørtes herlig ut men igjen sier hun at hun må arbeide.

Hun har virka interessert i fra starten av: var hun som starta med å si hei til meg hver gang hun så meg, sa ofte at jeg hadde vakre øyne, smilte mye når hun så meg, spurte meg spørsmål om alt slags og virket veldig flørten.

Vet derfor ikke helt hva som skjer, ville hun kanskje bare ha en kompis eller vil hun kanskje på date men tror at jeg mener å gå ut som venner? Spurte "Har du lyst å finne på noe en dag?" eller noe i den dur da jeg spurte henne første gang og trodde ikke det var så mange måter å tolke det på.

Som sagt har jeg veldig lite erfaring med damer og forstår ikke helt hva hun vil, i meldinger og slikt virker det som om hun har lyst å gå ut men hver gang så sier hun at hun har arbeid. Jeg vet at hun har hatt mye skolearbeid (eksamene, heldagsprøver o.l) i det siste så det kan jo selvfølgelig være tilfeldig og at hun faktisk har lyst å gå ut men jeg har på en måte lyst å få klarhet i saken.

Ville det vært dumt å sendt henne en melding som det står noe som: har du ikke egentlig lyst å gå ut eller er det bare dårlig timing? (eller noe lignende) neste gang jeg spør henne ut viss hun svarer at hun har arbeid? Eller vil det bare være dumt og kanskje få henne til å bli mindre interessert viss hun faktisk er interessert?

Setter pris på all hjelp og håper det ikke er ett for dumt spørsmål

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hun liker at du spør, men hun har INGEN planer om å være med deg på noe som helst. Mao, drit i henne.

Gjest fireflies
Skrevet

Kan du ikke bare spørre henne om dere kan avtale en dag? Det virker jo som om hun ofte er travelt opptatt, så da kan kanskje hun foreslå en dag?

Skrevet

Har du foreslått noe konkret da? Eller har du bare snakket om å gå ut en dag? Fyrer som sier de vil treffe meg, men aldri klarer å foreslå noe konkret, er til å få spunk av.

Ikke kom med en masse alternativer til tid og sted og hva. Foreslå én ting. Passer det ikke for henne da, foreslå en annen konkret dag.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Har du foreslått noe konkret da? Eller har du bare snakket om å gå ut en dag? Fyrer som sier de vil treffe meg, men aldri klarer å foreslå noe konkret, er til å få spunk av.

Ikke kom med en masse alternativer til tid og sted og hva. Foreslå én ting. Passer det ikke for henne da, foreslå en annen konkret dag.

Det er vel strengt tatt det du IKKE får fra disse :cool:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jepp, du må være konkret! Så konkret som feks torsdag klokken åtte. Sier hun da nei et par ganger, så ber du henne om å si en dag det passer. Om hun da ikke "finner" noen på "en stund" så drit i henne.

Skrevet

Det er vel strengt tatt det du IKKE får fra disse :cool:

Nei, du mener spank, tror jeg. ;-)

Skrevet

Trådstarter her, setter pris på alle tips. Skal få spurt om en spesifikk dag og se hvordan det går :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg setter penger på at hun ditcher han for evig. Til nøds holder fyren på gress.Alt etter hvor flaut hun synes det er å bli sett med han, og hvor betalingsvillig han er. Om han kjøper ting til henne og spanderer på henne osv.

Gjest fireflies
Skrevet

Jeg setter penger på at hun ditcher han for evig. Til nøds holder fyren på gress.Alt etter hvor flaut hun synes det er å bli sett med han, og hvor betalingsvillig han er. Om han kjøper ting til henne og spanderer på henne osv.

Ok, heldigvis har vi jo opp til flere ganger sett at dine konklusjoner er feil. Gudsjelov for det. Selv om du har dårlige erfaringer med damer, og det har gjort deg bitter, så trenger ikke det å gjelde alle andre ;)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ok, heldigvis har vi jo opp til flere ganger sett at dine konklusjoner er feil. Gudsjelov for det. Selv om du har dårlige erfaringer med damer, og det har gjort deg bitter, så trenger ikke det å gjelde alle andre ;)

Kun en gang har du sett meg ta feil. Denne gangen er ikke en gang jeg tar feil.

Gjest Gjest
Skrevet

Han får nok rett i dette tilfellet og. Dessverre.

Skrevet

Trådstarter her, snakket med henne og skal ut på kino neste helg eller helga etterpå :)(jeg skal muligens på hytta denne helga så da blir det helga etterpå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...