Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 For å være ærlig er jeg feit. Jeg har litt strekkmerker. Jeg er 167 cm høy, og veier rundt 106 kg. Jeg har dobbelthake. Jeg har appelsinhud. Og jeg har stor mage, lår og ikke minst rumpe. Jeg skjønner ikke hvorfor han liker meg. Det må være noe galt med han. Kanskje det er et veddemål? For godt til å være sant...
Gjest hogwash Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Du ramser kun opp fysiske egenskaper, tror de fleste oppegående menn vil rangere personligheten som langt viktigere.
Poppsilopp Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 For å være ærlig er jeg feit. Jeg har litt strekkmerker. Jeg er 167 cm høy, og veier rundt 106 kg. Jeg har dobbelthake. Jeg har appelsinhud. Og jeg har stor mage, lår og ikke minst rumpe. Jeg skjønner ikke hvorfor han liker meg. Det må være noe galt med han. Kanskje det er et veddemål? For godt til å være sant... Du må huske det at det er mer som betyr noe enn utseende! Han synes sikkert du er fantastisk. Ta det til deg og nyt det. Snakk gjerne med han og spør om det er det som er tilfelle. Men når du har fått et svar så må du prøve å slå deg til ro med dette. Ellers kan det fort ødelegge forholdet hvis du går rundt å tror han lurer deg. For det vil bli altfor slitsomt for han å hele tiden overbevise deg om at han faktisk vil ha DEG. For din del og for forholdet deres sin del så bør du jobbe med selvtilitten din. Det er noe i det at "Man må elske seg selv, før andre kan elske deg". Ta til deg alle komplimenter du får. Og fokuser på dine positive sider! Masse lykke til!
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Du ramser kun opp fysiske egenskaper, tror de fleste oppegående menn vil rangere personligheten som langt viktigere. Men alikevel da. Han ser ut som en Gud. Mange er forelsket i han. Også velger han MEG? Jeg klarer ikke tro han.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 Du må huske det at det er mer som betyr noe enn utseende! Han synes sikkert du er fantastisk. Ta det til deg og nyt det. Snakk gjerne med han og spør om det er det som er tilfelle. Men når du har fått et svar så må du prøve å slå deg til ro med dette. Ellers kan det fort ødelegge forholdet hvis du går rundt å tror han lurer deg. For det vil bli altfor slitsomt for han å hele tiden overbevise deg om at han faktisk vil ha DEG. For din del og for forholdet deres sin del så bør du jobbe med selvtilitten din. Det er noe i det at "Man må elske seg selv, før andre kan elske deg". Ta til deg alle komplimenter du får. Og fokuser på dine positive sider! Masse lykke til! Han sier jeg er nydelig og deilig. Jeg klarer ikke helt tro han. Men det gjør jo godt.
Gjest fireflies Skrevet 12. juni 2010 #6 Skrevet 12. juni 2010 Vel, du har kanskje noen kg for mye, du har kanskje appelsinhud (hvem har vel ikke det?), og store lår, men hva så? Kanskje du har et fint ansikt? Kanskje du har et søtt smil, et vakkert hår, kanskje er du flink til å kle deg, og viktigst av alt: Kanskje du har verdens herligste personlighet?
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #7 Skrevet 13. juni 2010 Vel, du har kanskje noen kg for mye, du har kanskje appelsinhud (hvem har vel ikke det?), og store lår, men hva så? Kanskje du har et fint ansikt? Kanskje du har et søtt smil, et vakkert hår, kanskje er du flink til å kle deg, og viktigst av alt: Kanskje du har verdens herligste personlighet? Dere er jammen meg en enormt herlig gjeng!
Theia Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 Jamen hallo? Det er da drøssevis av menn som elsker store kvinner, og da mener jeg fra lett lubne jenter til stoore damer som har magen ned på knærne. At han skal synes at akkurat du er vakker, er da ikke så rart Du har sikkert en flott personlighet som går til en flott kropp
I Grosny Skrevet 13. juni 2010 #9 Skrevet 13. juni 2010 Han sier jeg er nydelig og deilig. Jeg klarer ikke helt tro han. Men det gjør jo godt. Du bør tro på han. Å tro på hverandre er grunnlaget for kommunikasjon, og hvis dere mangler denne troen, så ligger forholdet dårlig an. Pga kommunikasjonsproblemer. Jeg tror at din elskede foretrekker mykt foran beinrangler. Det er mange mennesker som er sånn.
Djungelvrål Skrevet 13. juni 2010 #10 Skrevet 13. juni 2010 DU er IKKE kroppen din, DU er inni deg og DU viser ditt sanne jeg ved ord og handling.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 13. juni 2010 #11 Skrevet 13. juni 2010 Du ramser kun opp fysiske egenskaper, tror de fleste oppegående menn vil rangere personligheten som langt viktigere. Hm...ja vel?
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #12 Skrevet 13. juni 2010 Jeg tror at din elskede foretrekker mykt foran beinrangler. Det er mange mennesker som er sånn. Hvorfor kommer dette hver j... gang noen klager over at de er for feite?? Det er da en mellomting mellom å veie over 100 kilo og det å være beinrangel! Og hvorfor er det legitimt å kalle det beinrangel om en tilfeldigvis er skapt slik at man er tynn? Selv har jeg aldri slanket meg, har spist hva jeg har lyst på, men er og blir tynn. Jeg er ikke radmager, men i forhold til de som er litt lubne, så ja, da er jeg TYNN. Jeg er flatbrystet og. Er det da en selvfølge at jeg er usexy?? Skjønner dere ikke at dette er like mye mobbing av oss som er tynne? Jeg synes jeg hører det overalt, hele tiden: Feit= mykt, formfullt og sexy, men tynn= beinrangel, anorektisk og usexy. De fleste av oss som er "tynne" er simpelten bare skapt sånn. Vi kan ikke noe for det. Jeg for min del spiser som en hest, men legger ikke på meg. De fleste som er feite kan faktisk gjøre noe med det selv. Blir så lei!!
juliane Skrevet 13. juni 2010 #13 Skrevet 13. juni 2010 Hvorfor kommer dette hver j... gang noen klager over at de er for feite?? Det er da en mellomting mellom å veie over 100 kilo og det å være beinrangel! Og hvorfor er det legitimt å kalle det beinrangel om en tilfeldigvis er skapt slik at man er tynn? Selv har jeg aldri slanket meg, har spist hva jeg har lyst på, men er og blir tynn. Jeg er ikke radmager, men i forhold til de som er litt lubne, så ja, da er jeg TYNN. Jeg er flatbrystet og. Er det da en selvfølge at jeg er usexy?? Skjønner dere ikke at dette er like mye mobbing av oss som er tynne? Jeg synes jeg hører det overalt, hele tiden: Feit= mykt, formfullt og sexy, men tynn= beinrangel, anorektisk og usexy. De fleste av oss som er "tynne" er simpelten bare skapt sånn. Vi kan ikke noe for det. Jeg for min del spiser som en hest, men legger ikke på meg. De fleste som er feite kan faktisk gjøre noe med det selv. Blir så lei!! Ja, ta det for all del som en personlig fornærmelse at kjæresten til ts liker store damer.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #14 Skrevet 13. juni 2010 TS. Han sier til meg at han foretrekker myke jenter, og derfor foretrekker meg. Men han sier også at det er personligheten min han falt for. Det han kommenterer mest at han synes er fint er ansiktet mitt og brystene, he he. Og magen, men den hater jeg. Til anonym: Jeg tror alle som sier at de som er tynne er beinrangler osv egentlig er litt misunnelig. Jeg vet i allefall at jeg er det.
Gjest stillness Skrevet 13. juni 2010 #15 Skrevet 13. juni 2010 Alle mannfolk liker jo ikke tynne damer så han syns vel du er flott da Hvis han sier det så er det nok sant
Gjest najki Skrevet 13. juni 2010 #16 Skrevet 13. juni 2010 Jeg er heller ikke tynn. Av og til har jeg spekulert på det samme som deg, men jeg slår det heldigvis fra meg før tankene setter seg. Kjæresten min elsker meg, og han har da ikke forlatt meg enda. Du må tro han på det han sier og slå deg til ro med det. Jeg er også godt likt av andre og har en ganske utadvent personlighet. Jeg er morsom og sosial og det teller mye i forhold til andre folk! Litt den der x-faktoren! Huff, nå hørtes jeg ut som jeg har et stort ego, men det er jo absolutt ikke sånn jeg tenkte det. Poenget mitt er at du har sikkert også en x-faktor som kjæresten din falt for!
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. juni 2010 #17 Skrevet 13. juni 2010 Jeg er feit, men deilig og har formene på rett plass, og jeg har en kjæreste som er skikkelig HOT og et utseendet som er skikkelig bra. Helt i toppsiktet Og han elsker kroppen min og alt på meg, ja personligheten og Veldig mange menn som liker feite damer :)Spesielt om du har store former på rett plass og ikke alt på en plass Nyyt det
Stor&Sterk Skrevet 14. juni 2010 #18 Skrevet 14. juni 2010 For å være ærlig er jeg feit. Jeg har litt strekkmerker. Jeg er 167 cm høy, og veier rundt 106 kg. Jeg har dobbelthake. Jeg har appelsinhud. Og jeg har stor mage, lår og ikke minst rumpe. Jeg skjønner ikke hvorfor han liker meg. Det må være noe galt med han. Kanskje det er et veddemål? For godt til å være sant... Du har dårlig selvtillit. Har du tenkt på at han kanskje er tiltrukket deg som menneske ? Altså et helt menneske, ikke bare problemområdene dine? For å være helt ærlig, de mest tiltrekkende kvinnene som jeg kjenner har flere kg for mye og vil passe inn i betegnelsen som overvektig. Eller er det for sant til å være godt ? (Still spørsmål til deg selv om du tillater andre å være glad i deg....kanskje du ikke har så lett for å være glad i deg selv ? Hvorfor fortjener ikke du det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå