girly28 Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Hei! Jeg har ett spørsmål... Er det noen her inne som vet hvordan barnebidrag regnes da far har 2 barn boende til seg og mor har 1 barn til seg? Min datter som er 15 år har flyttet til meg her i Norge. Og jeg lurer på om noen vet hvordan det er med barnebidrag osv. Jeg betaler no for 3 barn i sverige men no da eldste datteren flyttet til meg hvordan blir det da?? Betaler jeg for 2 barn da og får barnebidrag for 1 barn??? siden har jeg ett annet spørsmål... Jeg har en del problemer med faren til barnen, bidraget som jeg betaler for barnen går ikke til dæm uten til andre ting. Dette vet jeg med sikkerhet. Hva kan jeg gjøre? Hvem kan jeg snakke med da faren ikke hør på meg? Og faren bor i sverige. De 2 andre barnen er 12 år og 7 år. Min sønn som da er 12 år gammel han bodt her 1 års tid men flyttet tilbake til faren etter att faren "mutet" han med forskjellige ting. Han skulle få "ditt og datt" og "alt skulle bli så bra vis han flyttet tilbake" (dette har min sønn fortellt meg etter flytten) Og så får barnen ikke de dem trenger av klær osv. Jeg har skrevet ett inlegg om det her før men føler att jeg må få tips om hvordan jeg ska gå videre med dette. Hvem kan jeg snakke med før og få hjelp? Noen som vet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå