Gjest jente :( Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Hei. Hehe, syns det er så kleint å skulle gå til legen med dette her så jeg vil bare spørre om noen her ute vet råd eller har vært i samme situasjon før jeg drar til legen.. Vel. For 6 mnd hadde jeg analsex, ikke første gang.. Gikk litt røft for seg , men ikke noe mer enn vanlig. Hadde jo litt vondt etetrpå kjente jeg, men tenkte ikke noe mer på det.. Men! Etter den gangen har jeg blødd hver eneste gang jeg har bæsja. Er helt frisk og rent blod, og er trolig i åpningen(?). Når jeg bæsjer kjennes det ut som om det er en kniv som skjærer meg =( Er sykt vondt og ubehagelig.. Så.. Noen råd? skal jeg prøve å smøre meg med sinksalve? Har jeg revnet? vil det fortsette å revne opp innover tror dere?? Som sagt.. syns det er litt kleint å måtte dra til legen og si "hey, jeg har blitt pult i 2ern, og nå har jeg blødd i 6 mnd etter hver gang jeg har vært på dritern :)"
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Hemoroider? http://no.wikipedia.org/wiki/Hemoroide
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 [quote name=jente ' date='12 juni 2010 - 23:27' timestamp='1276381678' post='8156359] Hei. Hehe, syns det er så kleint å skulle gå til legen med dette her så jeg vil bare spørre om noen her ute vet råd eller har vært i samme situasjon før jeg drar til legen.. Vel. For 6 mnd hadde jeg analsex, ikke første gang.. Gikk litt røft for seg , men ikke noe mer enn vanlig. Hadde jo litt vondt etetrpå kjente jeg, men tenkte ikke noe mer på det.. Men! Etter den gangen har jeg blødd hver eneste gang jeg har bæsja. Er helt frisk og rent blod, og er trolig i åpningen(?). Når jeg bæsjer kjennes det ut som om det er en kniv som skjærer meg =( Er sykt vondt og ubehagelig.. Så.. Noen råd? skal jeg prøve å smøre meg med sinksalve? Har jeg revnet? vil det fortsette å revne opp innover tror dere?? Som sagt.. syns det er litt kleint å måtte dra til legen og si "hey, jeg har blitt pult i 2ern, og nå har jeg blødd i 6 mnd etter hver gang jeg har vært på dritern :)"
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Det høres ut som du har fått en liten rift, en såkalt "analfissur". De har av og til litt vondt for å gro, siden det med jevne mellomrom skal noe ut der. Og ja, det kan være ganske vondt, og du bør få gjort noe med det siden det ikke har grodd på 2 måneder. Du trenger antakelig en eller annen salve. Gå til legen, det er ikke noe uvanlig problem du har.
Gjest jente Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 takk hihi. kanskje jeg skal prøve ut sånn hemoridekrem.. skal jeg bare stikke krem oppi der da? og ikke bæsje på to år?:S:P haha
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #6 Skrevet 12. juni 2010 takk hihi. kanskje jeg skal prøve ut sånn hemoridekrem.. skal jeg bare stikke krem oppi der da? og ikke bæsje på to år?:S:P haha Skader ikke å prøve først om du kvier deg så for legen Står sikkert på den hvordan du bruker den ;P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå