minni123 Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Hva synes du om Chatroulette.com? Jeg synes personlig det er skremmende, spesielt siden jeg en gang så noen barn der.
I.am.me Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Latterlig at noen gidder sitte å snakke med totalt fremmende om absolutt ingenting.
minni123 Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2010 Det er jo mye sexgreier der og. Jeg fatter ikke helt greia...
Gjest fireflies Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Jeg skjønner greia, og jeg skjønner hvorfor noen gjør det. Men jeg finner det ikke særlig givende for min egen del.
Rumohra Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 Konseptet er moro, men når 9/10 ronker og 1/10 sier "show me your boobs", er det ikke så fryktelig givende..
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #6 Skrevet 12. juni 2010 Jeg traff en hyggelig fyr der en gang, men det var den gangen ;P
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 Jeg var en gang på jentevors, hvor vi satt litt på chatteroulette, og det ble en festlig kveld kan man si. Synd at det er så mange som blotter seg selv, for det gjør kvaliteten virkelig mye dårligere, men det er uansett ikke noe jeg kunne funnet på å sitte å gjøre alene (eller oftere for den saks skyld).
FantasDick Skrevet 15. juni 2010 #9 Skrevet 15. juni 2010 Har brukt chatroulette på fest/vorspiel noen ganger. Kan være ganske artig! Vi pleier å ha regel om at alle måtte drikke om vi får noen som blotter seg.. Kan fort bli en del ganger, kan man si.
kaprifolen Skrevet 9. august 2010 #10 Skrevet 9. august 2010 Ble egentlig litt sjokkert over HVOR mye blotting det er der! Sjekket ut dette idag av ren nysgjerrighet, og endte med at jeg ble sittende der KUN for å rapportere dem som på død og liv skal runke rundt der. Som andre sa, spesielt også fordi jeg så mange BARN der. Ikke bare ungdommer, men BARN! Rapporterte de også, siden det faktisk er 18årsgrense der. Kun for deres eget beste... En annen ting er at jeg sjekket ut dette først i formiddag, og så nå over midnatt. Og flere av de mennene som var der, lå/satt på nøyaktig samme sted, og det skulle faktisk ikke forundre meg om de har sittet dere hele tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå