Gå til innhold

SPRØ

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten er like kåte og det er jo veldig greit. Men problemet er at jeg er så sjenert at ikke jeg tør å ta noe initativ. Han har sagt at at han vil at jeg skal ta litt initativ fordi han ikke tenner på å mase hele tiden.

Jeg har SÅ lyst til å hoppe på han å rive av han klærne, men jeg tørr ikke....

Noen andre som har hatt det vanskelig med å ta initativ og har noen tips.

Noen som har noen begynner tips til å forføre kjærsten ???? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke sitte å vente på å bygge deg opp mot. Bare GO FOR IT! Det er ingen vits å dvele ved tanken, handling er så mye bedre ;)

Skrevet

baaah....Jeg vet akkurat hva du mener! Sliter med det samme..Å jeg har vært sammen med min kar i maaange år! Får rett og slett ikke til å forføre ham. Tro meg, jeg har prøvd i mange, mange år. Har en slags sperre som utløser seg så fort jeg begynner å tenke på hvordan jeg skal gå frem, Hva jeg skal gjøre med ham osv..Det blir aldri handling.

Dette er kjempefrustrerende, for mannen har i tillegg spurt om jeg ikke kan ta initiativet en og annen gang, for han tenner så på det! Når det blir lagt fram slik gjør det ting enda værre. Så, jeg skjønner deg veldig godt. Man føler at det blir så påtatt (rett ord?), falsk og ikke minst flaut.

Det må da være noen der ute som har hatt det slik som oss en gang for lenge siden! siden alle idag tydeligvis er så sikker på seg selv og sin seksualitet, mannen og alt rundt..

At det bare er å kaste seg i det er vel og greit. Men hvordan kaste seg i det? Hver gang jeg har prøvd har det ikke funket værtfall. Jeg bare stivner, blir klønete og barnslig..

Gjest gjest
Skrevet

kan dere ikke avtale at et bestemt blikk sammen med et bestemt klyp på rumpa eller noe sånt betyr "jeg vil ha deg -no"

da har dere tatt initativ, men på en måte dere er komfortable med og som han vet er et initativ så da er det for han å følge opp

kjenn etter dypt i dere selv om en av grunnene er at dere kanksje egentlig er underdanige og ønsker dominans

er selv underdanig og ønsker at han har kontrollen og styrer det hele kan godta lett binding av armer og ben men er ingen tilhenger av smerte slag/pisking det er uakseptert

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Drikk deg på en "snurr", mist hemningene og hiv deg på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...