Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Gifter meg neste sommer. Men så langt så er Bridezillaen heeeeelt fraværende! Ikke er kjolen/tilbehør i boks, Har ikke plukket ut fargetema, dekortema, laga monogram, eller scapbooket fine farger invitasjoner osv, ikke spikret menyen, lokale, blomster eller nooooooenting! Og kjenner at det er heeelt greitt for meg! Folk spør meg feks hva fargetema jeg skal ha, eller hvordan monogrammene skal se ut, og når jeg svarer at "nei... har ikke tenkt noe på det, og monogrammer tror jeg ikke vi kommer til å gå for" så blir de heeelt rare i ansiktet! Nesten som at de forventer at sal man gifte seg, så er man automatisk en bridezilla!?
Gjest Mahareth Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Jeg gifter meg om 6 uker, og har fortsatt ikke nådd bridezilla-stadiet. Tror ikke alle havner der Det er ditt bryllup, og om du ikke har tenkt å ha monogrammer så trenger du ikke det. Gift blir du nok uansett
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Ærlig talt, har du virkelig ikke lagt NOEN planer?! Jeg merker jeg KOKER av raseri her jeg sitter. Et bryllup må planlegges i detalj helst minst 3 år i forveien, og monogrammer er da virkelig noen man MÅ ha! Du er vel en av disse usiviliserte slaskene som heller ikke skal ha dokurv, tenker jeg... Jeg er virkelig glad for at jeg ikke skal være gjest i bryllupet ditt!
Gjest Mahareth Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 (endret) Ærlig talt, har du virkelig ikke lagt NOEN planer?! Jeg merker jeg KOKER av raseri her jeg sitter. Et bryllup må planlegges i detalj helst minst 3 år i forveien, og monogrammer er da virkelig noen man MÅ ha! Du er vel en av disse usiviliserte slaskene som heller ikke skal ha dokurv, tenker jeg... Jeg er virkelig glad for at jeg ikke skal være gjest i bryllupet ditt! Edit: Ingen dokurver hos meg heller! Endret 12. juni 2010 av Mahareth
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 TS her: hi hi.. ingen dokurver her! Tror dette skal gå heeeeeelt fint jeg! putter på noe mat og vin på gjestene så er det sikkert ingen som merker at jeg ikke har satt ut dokurver, og klippet alle blomsterstilkene på nøyaktig 187 mm!
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #6 Skrevet 12. juni 2010 Jeg skal gifte meg i morgen og har verken barbert lårene eller renset kroppen for tungmetaller.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #7 Skrevet 12. juni 2010 Næmmen fysjda! du har sikkert ikke tatt oksygenkur, smurt leppene med brystvortekrem det siste året, eller gitt katten manikyr heller?
Sunshine Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 Du skal gifte deg neste sommer og har ikke begynt? Det ville jeg nok heller sagt var helt normalt. Det eneste vi planla 10 mnd før var lokale og jeg tittet på kjoler pga mulighet lang leveringstid. Veldig mange av de aktuelle lokalene vi så på var allerede booket så det ville jeg begynt med så tidlig som mulig.
Beuwi Skrevet 13. juni 2010 #9 Skrevet 13. juni 2010 Ingen bridezilla tendenser her heller, gifter meg mai neste år. Eneste som er i boks er kirken. Dette bryllupet skal være i utlandet, og hadde det bare vært opp til meg hadde det kun vært oss og forlovere!
fruBeist Skrevet 13. juni 2010 #10 Skrevet 13. juni 2010 (endret) Jeg skal gifte meg om under 3 måneder. Og jeg har fortsatt ikke funnet kjole, hehe! Men så skal vi ha det i all enkelhet og da. Det viktigste er ikke bryllupet, men ekteskapet Dog, ringene er i hus, alle papirer på plass. Antrekket til Fruen, og planen på kaka er nesten i boks. Samt at ei veninne og kollega er hyra inn som fotograf Her i hus blir det neppe en eneste bridezilla, selv om det potensielt kunne vert to Endret 13. juni 2010 av fruBeist
hegejenta30 Skrevet 13. juni 2010 #11 Skrevet 13. juni 2010 Hadde ikke tenkt å bli Bridezilla jeg... men kjenner det kommer snikende nå... Det er under tre uker til den store dagen, og plutselig begynner jeg å tenke på om vi har valgt å gjøre det på rett måte - om det er mulig å endre hele opplegget på kort tid... Også kommer jeg på alle disse smådetaljene som det sikkert er bare meg som vil registrere at det er hjort noe med, som bare er såååå viktig. Er vel sånn det skal være kanskje...
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #12 Skrevet 13. juni 2010 Jeg gifter meg om 2 uker, og har fullstendig roen Mye som ikke er ordnet enda, men jeg VET dagen vil komme, og jeg VET den blir fantastisk med eller uten de grønne serivettene eller de rette lysestakene
Nimorna Skrevet 13. juni 2010 #13 Skrevet 13. juni 2010 Jeg gifter meg om 2 uker, og har fullstendig roen Mye som ikke er ordnet enda, men jeg VET dagen vil komme, og jeg VET den blir fantastisk med eller uten de grønne serivettene eller de rette lysestakene Du... Seriøst. Jeg blir skikkelig oppgitt av slike som deg. Stordalen kan sine saker, han! Rød løper til gjestene, eget monogram på flyet og alt! De hadde et eget korps som spilte for gjestene idet de gikk ombord! Og så kommer du og har etter all sannsynlighet ikke giddet å skaffe et par ruller spesialbestilt toalettpapir med monogrammer en gang. *fnys* Makan!
Drama_Queen Skrevet 13. juni 2010 #14 Skrevet 13. juni 2010 Det er jo over 1 år til dere gifter dere, så da er det vel kanskje litt veeeeel tidlig å planlegge også? Sambo fridde i begynnelsen av mars og vi gifter oss i august, har goooooooood tid!
Miss Puddel Skrevet 13. juni 2010 #15 Skrevet 13. juni 2010 Du er klar over at ekteskapet blir klært for UGYLDIG om du ikke har monogram, dokurver, fargetema på brudepikenes undertøy, hatt manikyr på katten og barbert brudgommen på ryggen...
Nimorna Skrevet 13. juni 2010 #16 Skrevet 13. juni 2010 Du er klar over at ekteskapet blir klært for UGYLDIG om du ikke har monogram, dokurver, fargetema på brudepikenes undertøy, hatt manikyr på katten og barbert brudgommen på ryggen... Hvis man barberer monogrammet på brudgommens rygg, DA blir det eksklusivt da! Det skal jeg jammen gjøre når jeg gifter meg! Og katta skal på spa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå