Gå til innhold

Concealer som dekker ekstremt godt og holder seg på plass (vannfast/vannresistent)

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har arr på underarmene etter kutting som er veldig skjemmende. Har pleid å bare gå med langermet selv om sommeren, eller bruke en armskinne (sånn for de som trenger støtte pga skade), men nå vil jeg også kunne gå med bare armer! Kan noen anbefale en concealer som er veldig dekkende og holder seg på plass i sommervarmen? Kan Boi-ing fra Benefit være noe? Den skal jo liksom være industrial strenght? Eller finnes det bedre alternativer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har arr på underarmene etter kutting som er veldig skjemmende. Har pleid å bare gå med langermet selv om sommeren, eller bruke en armskinne (sånn for de som trenger støtte pga skade), men nå vil jeg også kunne gå med bare armer! Kan noen anbefale en concealer som er veldig dekkende og holder seg på plass i sommervarmen? Kan Boi-ing fra Benefit være noe? Den skal jo liksom være industrial strenght? Eller finnes det bedre alternativer?

Sjekk denne videoen hvor Estee Lauders concealer omtales. Den skal til og med kunne dekke tatoveringer. Den er muligens gått ut av produkt, men de selger det flere steder på nettet.

Skrevet

Jeg trenger også concealer til kroppen, har tenkt å kjøpe en krukke til av concealeren jeg bruker i ansiktet, MAC Studio Sculpt- den er utrolig bra, veldig dekkende og sitter innmari godt. Vurderer også Boi-ing fra Benefit siden det er rimeligere, anmeldelsene på MUA er ikke veldig bra, men ikke veldig dårlige heller.

Skrevet

Vil forøvrig anbefale arrkremen Kelocote :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...