Gå til innhold

Hva ønsker mannfolk seg? (Gaver)

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Noen mannfolk (jenter kan også svare selvfølgelig) som har forslag til hva jeg kan gi i gave til en gutt/mann på 26?

(ikke klær og parfyme).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen mannfolk (jenter kan også svare selvfølgelig) som har forslag til hva jeg kan gi i gave til en gutt/mann på 26?

(ikke klær og parfyme).

sydentur :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! :o) Men vi har allerede bestilt oss syden-tur til i sommer :)

Skrevet

Takk for tips! :o) Men vi har allerede bestilt oss syden-tur til i sommer :)

Oki. da ville jeg anbefalt at du kjøpte massasje time for han på turen, det hadde vært digg:) Noe du kan kjøpe til han på turen da, det hadde vært fint.

Skrevet

Loccitane har gode kremer som slår overraskene bra hos mannfolka. Eller hva med billetter til fotball kamp?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Oki. da ville jeg anbefalt at du kjøpte massasje time for han på turen, det hadde vært digg:) Noe du kan kjøpe til han på turen da, det hadde vært fint.

Det skal jeg jammen meg gjøre ja :)) Takk!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Loccitane har gode kremer som slår overraskene bra hos mannfolka. Eller hva med billetter til fotball kamp?

Oki, ikke dumt :) Men fotball kan han ikke fordra :P

Gjest hogwash
Skrevet

Dingser.

Går det på strøm og har knapper så liker vi det vanligvis.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Dingser.

Går det på strøm og har knapper så liker vi det vanligvis.

Jepp! Til og med de som kan brukes inne i henne. Et solid vilt og rått knull er heller ikke å forakte.

Skrevet

"Gavekort" (På f.eks en erotisk massasje eller noe annet :lur: )

Noe dyrt og elektronisk pleier også å slå an :)

Skrevet (endret)

- elektroniske dippedutter (kan jo være alt fra iPad/iPod til store/små hodetelefoner, multifjernkontroll, datadeler, etc - bare pass på at du kjøper bra nok kvalitet - skal du ha hodetelefoner, er ikke de første på Elkjøp de beste)

- musikk/film

- klokke

- bok/bøker

- lommekniv

- turkniv eller andre turting (ny ryggsekk)

- ny og bedre verktøy. kan du forestille noe bedre enn ny og mye kraftigere stikksag? :sjarmor:

- bra cognac

- konsertbilletter (kanskje med utenlandstur)

Endret av Bond
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Klokke og konsert med utenlandsktur var veldig gode forslag :) Han fikk riktignok ei klokke av meg til jul, men det skader vel ikke å ha noen å bytte mellom :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

"Gavekort" (På f.eks en erotisk massasje eller noe annet :lur: )

Noe dyrt og elektronisk pleier også å slå an :)

Hva er det som er dyrt og elektronisk som gutter liker da? :) Dataen hans er hellig - og kun det beste er godt nok. - Og slikt har ikke jeg peiling på! Han har ny mobil, PS 1,2,3 samt Wii...

Erotisk massasje utført av meg skal han nok få uansett ja ;)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hva er det som er dyrt og elektronisk som gutter liker da? :) Dataen hans er hellig - og kun det beste er godt nok. - Og slikt har ikke jeg peiling på! Han har ny mobil, PS 1,2,3 samt Wii...

Erotisk massasje utført av meg skal han nok få uansett ja ;)

Drit i erotisk massasje til bursdagen, om det ikke fører frem til tidenes mest grisete knull.

Skrevet

Vel - hvor mye har du tenkt å bruke?

Dyrt og elektronisk kan også være veldig dyrt.. så..

Skrevet

Siden han har Wii: Hva med det nye Mario-spillet "Super Mario Galaxy 2" som akkurat har kommet ut? Det har fått glimrende kritikker, og da jeg var i London her om dagen så sto det kø laaangt nedover Oxford street da spillet ble lagt ut for salg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vel - hvor mye har du tenkt å bruke?

Dyrt og elektronisk kan også være veldig dyrt.. så..

Det vet jeg ikke helt. En plass mellom 2- 4000 tenker jeg :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Siden han har Wii: Hva med det nye Mario-spillet "Super Mario Galaxy 2" som akkurat har kommet ut? Det har fått glimrende kritikker, og da jeg var i London her om dagen så sto det kø laaangt nedover Oxford street da spillet ble lagt ut for salg.

Tro meg.. Det har han allerede. :S Kjøpte det seg i helga!

Skrevet

Tro meg.. Det har han allerede. :S Kjøpte det seg i helga!

Haha, skjønner! :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Blir han 26 år i sommer?

Liker han å fiske, kjøp noe fiskeutstyr.

Ta han med på tur til Nord Norge, masse fint der oppe! :)

Eller gi han noe han virkelig setter pris på, noe han har forkjærlighet/lidenskap for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...