Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Noen mannfolk (jenter kan også svare selvfølgelig) som har forslag til hva jeg kan gi i gave til en gutt/mann på 26? (ikke klær og parfyme).
boyboy Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Noen mannfolk (jenter kan også svare selvfølgelig) som har forslag til hva jeg kan gi i gave til en gutt/mann på 26? (ikke klær og parfyme). sydentur
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Takk for tips! :o) Men vi har allerede bestilt oss syden-tur til i sommer
boyboy Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Takk for tips! :o) Men vi har allerede bestilt oss syden-tur til i sommer Oki. da ville jeg anbefalt at du kjøpte massasje time for han på turen, det hadde vært digg:) Noe du kan kjøpe til han på turen da, det hadde vært fint.
nøkkelknipe Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 Loccitane har gode kremer som slår overraskene bra hos mannfolka. Eller hva med billetter til fotball kamp?
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #6 Skrevet 12. juni 2010 Oki. da ville jeg anbefalt at du kjøpte massasje time for han på turen, det hadde vært digg:) Noe du kan kjøpe til han på turen da, det hadde vært fint. Det skal jeg jammen meg gjøre ja ) Takk!
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #7 Skrevet 12. juni 2010 Loccitane har gode kremer som slår overraskene bra hos mannfolka. Eller hva med billetter til fotball kamp? Oki, ikke dumt Men fotball kan han ikke fordra
Gjest hogwash Skrevet 12. juni 2010 #8 Skrevet 12. juni 2010 Dingser. Går det på strøm og har knapper så liker vi det vanligvis.
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juni 2010 #9 Skrevet 13. juni 2010 Dingser. Går det på strøm og har knapper så liker vi det vanligvis. Jepp! Til og med de som kan brukes inne i henne. Et solid vilt og rått knull er heller ikke å forakte.
Gjest Psiv Skrevet 13. juni 2010 #10 Skrevet 13. juni 2010 "Gavekort" (På f.eks en erotisk massasje eller noe annet ) Noe dyrt og elektronisk pleier også å slå an
Gjest Bond Skrevet 13. juni 2010 #11 Skrevet 13. juni 2010 (endret) - elektroniske dippedutter (kan jo være alt fra iPad/iPod til store/små hodetelefoner, multifjernkontroll, datadeler, etc - bare pass på at du kjøper bra nok kvalitet - skal du ha hodetelefoner, er ikke de første på Elkjøp de beste) - musikk/film - klokke - bok/bøker - lommekniv - turkniv eller andre turting (ny ryggsekk) - ny og bedre verktøy. kan du forestille noe bedre enn ny og mye kraftigere stikksag? - bra cognac - konsertbilletter (kanskje med utenlandstur) Endret 13. juni 2010 av Bond
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #12 Skrevet 13. juni 2010 Klokke og konsert med utenlandsktur var veldig gode forslag Han fikk riktignok ei klokke av meg til jul, men det skader vel ikke å ha noen å bytte mellom
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #13 Skrevet 13. juni 2010 "Gavekort" (På f.eks en erotisk massasje eller noe annet ) Noe dyrt og elektronisk pleier også å slå an Hva er det som er dyrt og elektronisk som gutter liker da? Dataen hans er hellig - og kun det beste er godt nok. - Og slikt har ikke jeg peiling på! Han har ny mobil, PS 1,2,3 samt Wii... Erotisk massasje utført av meg skal han nok få uansett ja
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juni 2010 #14 Skrevet 13. juni 2010 Hva er det som er dyrt og elektronisk som gutter liker da? Dataen hans er hellig - og kun det beste er godt nok. - Og slikt har ikke jeg peiling på! Han har ny mobil, PS 1,2,3 samt Wii... Erotisk massasje utført av meg skal han nok få uansett ja Drit i erotisk massasje til bursdagen, om det ikke fører frem til tidenes mest grisete knull.
Gjest Bond Skrevet 13. juni 2010 #15 Skrevet 13. juni 2010 Vel - hvor mye har du tenkt å bruke? Dyrt og elektronisk kan også være veldig dyrt.. så..
Meaty Skrevet 13. juni 2010 #16 Skrevet 13. juni 2010 Siden han har Wii: Hva med det nye Mario-spillet "Super Mario Galaxy 2" som akkurat har kommet ut? Det har fått glimrende kritikker, og da jeg var i London her om dagen så sto det kø laaangt nedover Oxford street da spillet ble lagt ut for salg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #17 Skrevet 13. juni 2010 Vel - hvor mye har du tenkt å bruke? Dyrt og elektronisk kan også være veldig dyrt.. så.. Det vet jeg ikke helt. En plass mellom 2- 4000 tenker jeg
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #18 Skrevet 13. juni 2010 Siden han har Wii: Hva med det nye Mario-spillet "Super Mario Galaxy 2" som akkurat har kommet ut? Det har fått glimrende kritikker, og da jeg var i London her om dagen så sto det kø laaangt nedover Oxford street da spillet ble lagt ut for salg. Tro meg.. Det har han allerede. :S Kjøpte det seg i helga!
Meaty Skrevet 13. juni 2010 #19 Skrevet 13. juni 2010 Tro meg.. Det har han allerede. :S Kjøpte det seg i helga! Haha, skjønner!
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2010 #20 Skrevet 14. juni 2010 Blir han 26 år i sommer? Liker han å fiske, kjøp noe fiskeutstyr. Ta han med på tur til Nord Norge, masse fint der oppe! Eller gi han noe han virkelig setter pris på, noe han har forkjærlighet/lidenskap for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå