Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Jeg lurer på å dra på en restplasstur i siste uka av juli med min kjære. Vi fikk plutselig en ekstra slump med penger, og har ca 15000,- å bruke. Hvordan er erfaringen til dere andre her med å dra på en sånn "hopp på tur" til eks Hellas. Er det noen som vet sånn ca hvor mye det vil koste? Vet at det varierer fra år til år, men tror dere dette budsjettet vil holde? det inkluderer da mat og reise + hotell. Hva har dere andre betalt for en restplass tur i juli? vi har mest lyst til å dra til Hellas, men lønner det seg å dra et annet sted kanskje?
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Jeg lurer på å dra på en restplasstur i siste uka av juli med min kjære. Vi fikk plutselig en ekstra slump med penger, og har ca 15000,- å bruke. Hvordan er erfaringen til dere andre her med å dra på en sånn "hopp på tur" til eks Hellas. Er det noen som vet sånn ca hvor mye det vil koste? Vet at det varierer fra år til år, men tror dere dette budsjettet vil holde? det inkluderer da mat og reise + hotell. Hva har dere andre betalt for en restplass tur i juli? vi har mest lyst til å dra til Hellas, men lønner det seg å dra et annet sted kanskje? Jeg og kjæresten min dro i fjor, da bestilte vi en uke før. Betalte 4000 vær for en uke i spania. Tror jeg brukte litt under 5000 den uka jeg var der, og samme med han sånn ca. Middag ute vær kveld, ellers handla vi mat på bakeri og smurte på hotell rommet. Vi var bare på stranda en gang faktisk (nesten flaut ) Ellers var vi mye rundt og farta i nabo byene rundt marabella der vi var. Dere kan jo være heldig å få restplass til 2-3 tusen med hotell. Restplassene kan jo koste alt fra veldig billig, til rundt 6000 har jeg sett det værste på Selv om vi reiste mye rundt så tror jeg ikke det var nå dyrere enn å ligge på stranda (siden buss billettene antageligvis var billigere enn å leie strandstol) Dere burde vel kanskje i hvertfall regne med en 2-3 hundre kr i mat pr dag, om ikke litt mer, om dere planlegger å spise middag ute vær dag. Vet ikke om dere vil spise alle dagens måltider ute. Vi ville helst til hellas i fjor, men virker som hellas er veldig populært for tiden, så var ikke noen billigplasser dit i fjor. :/ God tur
caroprins Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 sjekk ut finn.no - reise/ restplasser så får du opp oversikt over ganske mange restplasser i juli.
^me^ Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 vi har samme planene som dere jeg vil bare si at solfaktor har flere restplasser enn finn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå