Gjest Poirot Skrevet 23. september 2003 #1 Skrevet 23. september 2003 Følger opp tråden til LD. Jeg har etter 2 år kapitulert for knebukser/piratbukser. Ellers er jeg rimelig standhaftig. Men når jeg ser forlk med den nyeste mote på gaten er det tydelig at slett ikke alle er standhaftige...
manji Skrevet 23. september 2003 #3 Skrevet 23. september 2003 Knebukser/piratbukser er glimmrende klesplagg å ha på seg om sommeren. Sandaler kommer også godt med.
Gjest Paff Skrevet 23. september 2003 #8 Skrevet 23. september 2003 Pastell - og sjokkfarger... tok bare 10 år og så var DEN lovnaden brutt gitt!!
Gjest Cruella Skrevet 23. september 2003 #11 Skrevet 23. september 2003 Rosa. Da jeg var i tenårene sverget jeg på at jeg aldri skulle kle meg i rosa noengang, fordi min mor kledde min søster og meg opp i rosa fra vi var babyer. Vi er alle mørke i familien med litt olivenhud, så mamma syntes at rosa var perfekt til oss. Nå synes jeg rosa i enkelte nyanser kan være lekkert.
Gjest Madam Felle Skrevet 23. september 2003 #12 Skrevet 23. september 2003 ulvepelsen min :oops: men den er så varm om vinteren :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå