Gå til innhold

STORBYFERIE ELLER CHARTER?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på hva som er best av å dra til Barcelona, Marbella (Spania), Palma (Mallorca) eller en plass på Gran Canaria? :) Altså storby eller typisk charter?

Vi har bestemt oss for å bestille fra expedia.no da det er noe billigere enn startour, apollo og ving.

Vi er veldig usikre på hvilke spanske byer som vi vil på ferie til i år, og vi må snart bestille :) Men vi er glade i strand, shopping og selvfølgelig uteliv ;) Kultur er lite interessant egentlig. Det kan jeg sjekke ut når jeg blir pensjonist :P

Jeg er 17 år og drar sammen med kjæreste, svoger og deres far ;) Skal vært borte i 10-14 dager og vi drar i juli.

Fint med tips fra noen som har peiling på spanske byer! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg ikke noe særlig erfaring med spanske byer på fastlandet, men jeg vil nok anbefale deg å titte ekstra på en av disse storbyene. Gran Canaria f.eks var ikke noe for meg, og jeg vil ikke anbefale andre å reise dit (Tenerife var veldig fint da). Barcelona høres kjempeinteressant ut av byene du nevnte:)

Skrevet

Barcelona har lange, hvite sandstrender.

Shopping, kunst, katedraler.

Vil tilbake :)

Skrevet

Jeg har vært i både Marbella, Barcelona og Palma. Palma er på en måte lille-Barcelona syens jeg. Begge steder har både shopping og uteliv og strender i umiddelbar nærhet. Sånn prismessig er det vel kanskje dyrest i Marbella. Både når det gjelder shopping og ut og spise osv.

Velger du Palma så ville vel jeg anbefalt deg å ikke bo midt i Palma sentrum men f.eks. i Cala Mayor eller Can Pastilla (de nærmeste badestedene). Da bor du ved en strand og det er ok å ikke bo i bysentrum midt på sommeren, for det er varmt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...