Marianneee Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Hei! Jeg lurer på hva som er best av å dra til Barcelona, Marbella (Spania), Palma (Mallorca) eller en plass på Gran Canaria? Altså storby eller typisk charter? Vi har bestemt oss for å bestille fra expedia.no da det er noe billigere enn startour, apollo og ving. Vi er veldig usikre på hvilke spanske byer som vi vil på ferie til i år, og vi må snart bestille Men vi er glade i strand, shopping og selvfølgelig uteliv Kultur er lite interessant egentlig. Det kan jeg sjekke ut når jeg blir pensjonist Jeg er 17 år og drar sammen med kjæreste, svoger og deres far Skal vært borte i 10-14 dager og vi drar i juli. Fint med tips fra noen som har peiling på spanske byer!
Purple Basil Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Nå har jeg ikke noe særlig erfaring med spanske byer på fastlandet, men jeg vil nok anbefale deg å titte ekstra på en av disse storbyene. Gran Canaria f.eks var ikke noe for meg, og jeg vil ikke anbefale andre å reise dit (Tenerife var veldig fint da). Barcelona høres kjempeinteressant ut av byene du nevnte:)
Fanteria Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Barcelona har lange, hvite sandstrender. Shopping, kunst, katedraler. Vil tilbake
Lizzee Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har vært i både Marbella, Barcelona og Palma. Palma er på en måte lille-Barcelona syens jeg. Begge steder har både shopping og uteliv og strender i umiddelbar nærhet. Sånn prismessig er det vel kanskje dyrest i Marbella. Både når det gjelder shopping og ut og spise osv. Velger du Palma så ville vel jeg anbefalt deg å ikke bo midt i Palma sentrum men f.eks. i Cala Mayor eller Can Pastilla (de nærmeste badestedene). Da bor du ved en strand og det er ok å ikke bo i bysentrum midt på sommeren, for det er varmt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå