boyboy Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Hei Hvilken tegn vil dere si er en klar indikasjon på å være forelsket i en person fremfor å bare være betatt av en person ? Hvilken følelser, tegn, holdninger, tanker, retter seg mot forelskelse eller bare en crush `? Hva opplever dere er forskjellen ?? Når merker du klart at du er forelsket, hvilken tegn ?
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Forelsket er rød i fjeset, tom for ord, lyst til å gjemme seg når den utkårede kommer forbi, drømmer om, tenker på, fantaserer om. Knulle! Betatt er varm og blid, føle seg sett og verdsatt. Nyskjerrig. Men tilbakeholden og ikke sex.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Føler jeg lett blir betatt av gutter. Utseendet, personligheten, spenning og nysgjerrighet... Betattheten går over like fort som den kommer. Forelsket blir jeg derimot svært sjelden. Da skal jeg være ganske godt kjent med en gutt og mye må klaffe!
boyboy Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2010 Hva vil å savne en og tenke på en person hele tiden være ? forelskelse eller ei ? Før var jeg alltid litt flau og sjenert rundt jenter, men er ikke det lengre uansett hvor digg de er og hvor mye jeg liker dem. Kanskje litt mer nervøs av og til med de jeg liker ekstra godt, men blir ikke rød og vil unngå dem. Jeg tenker på en jente hele tiden fortiden, og gleder meg alltid til å se henne neste dag. vil alltid være rundt henne hele tiden. Men jeg blir ikke flau eller noe rundt henne liksom.
Gjest kvare Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 når jeg er betatt kan mange av de samme umiddelbare reaksjonene dukke opp: tanker om nærhet/sex/etc, jeg kan gjerne tenke mye på vedkommende, like de utrolig godt osv. jeg har også opplevd å få litt sånn "magesug" dersom de plutselig har dukket opp. når jeg er forelsket kjenner jeg dype følelser og lengsel etter personen, og jeg ønsker oppriktig mye mer enn bare moro/sex/kortvarig relasjon. jeg tenker ikke så mye på hypotetiske tilfeller, men jeg blir mye mer konsentrert om å bli kjent med personen - og ønsker å bli en del av deres liv. jeg blir vel mer opptatt av å bli kjent med personen enn å få dem til å gi meg oppmerksomhet - slik man gjerne gjør når man flørter med noen. når jeg er betatt er det ikke verdens undergang om de ikke har samme interesse, mens når man er forelsket får man nsten kjærlighetssorg om de ikke gjengjelder følelsene. når jeg var ung trodde jeg flere ganger jeg var forelsket, men skjønte jeg ikke hadde vært det når jeg da virkelig ble det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå